Reklamy przypominające i blokowanie reklam w Google

Reklamy przypominające i blokowanie reklam w Google


Google udostępni użytkownikom funkcje, pozwalające na czasowe wyciszanie reklam przypominających. Funkcja blokowania reklam Google umożliwi blokowanie jednostek sieci reklamowej aż do 90 dni. Dodanie takiej opcji zwiększy kontrolę użytkowników nad pokazywaną reklamą na stronach internetowych i w aplikacjach.

Na poniższym przykładzie pokazano wyciszenie reklam śledzących aktywność użytkownika, szczególnie reklam remarketingowych – w przypadku, gdy nie są one już aktualne. Przykładem może być reklama długopisów, która może pojawiać się nawet w ciągu miesiąca po wpisaniu szukanego hasła, mimo że długopis został kupiony, a reklama staje się przedawniona. Z tego miejsca jest możliwość wyłączenia reklam na stronach oraz aplikacjach, gdzie jest wykorzystywana sieć reklamowa Google AdWords:

Personalizacja reklam na koncie Google

Personalizacja reklam na koncie Google

Szczegółowe informacje na temat tego, jak zablokować reklamy w Google znaleźć można pod tym adresem.

Google dodał też kilka innych opcji do swojej usługi:

  • zapisywanie oceny reklam i ustawienia ich pokazywania na wszystkich urządzeniach z dołączonym kontem Google,
  • wyciszenie reklam dostępne w wielu miejscach i na wielu reklamach Google, pokazywanych podstronach oraz stronach internetowych.

Funkcja wyłączenia reklam przypominających w Google, dostępna będzie dla wszystkich użytkowników w przeciągu najbliższych tygodni.


+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny