preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Zostań specjalistą SEO w 9 tygodni

Zostań specjalistą SEO w 9 tygodni

Marketing internetowy, a w tym jego ważna część – SEO (ang. Search Engine Optimization) to wyjątkowo interesujący kierunek rozwoju kariery zawodowej. Specjaliści SEO są nieustannie poszukiwani na rynku pracy. To jasny sygnał, że warto rozważyć pozycjonowanie jako potencjalną ścieżkę kariery. Każda firma funkcjonująca w rzeczywistości internetowej dąży do stabilnego rozwoju i zwiększania liczby klientów właśnie poprzez działania online.

Poprawnie wykonana strona internetowa oraz profesjonalne, oparte na długofalowej strategii, prowadzenie działań SEO to elementy kluczowe dla rozwoju współczesnego biznesu. Dla realizacji tego celu niezbędne są: bogaty wachlarz umiejętności oraz szczegółowa wiedza z zakresu marketingu online. Zagadnieniami tymi zajmuje się specjalista ds. pozycjonowania. Jak zostać specjalistą SEO? Co musi wiedzieć pozycjoner? Gdzie zdobyć niezbędną wiedzę pozwalającą na dalszy rozwój zawodowy w kierunku SEO?

Czym jest SEO?

SEO (ang. Search Engine Optimization) przetłumaczyć można jako optymalizację stron internetowych dla wyszukiwarek. Innymi słowy, SEO polega na dostosowaniu serwisów www do zmiennych algorytmów oceniających witryny, w celu uzyskania jak najwyższej pozycji strony w wynikach wyszukiwania, a tym samym osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Najważniejszą wyszukiwarką internetową jest Google.pl i na niej skupia się większość działań. Warto jednak pamiętać, że analogiczne zasady pozycjonowania funkcjonują w środowisku innych wyszukiwarek, np. Yahoo!, Seznam, Yandex itp.

SEO jest elementem SEM (ang. Search Engine Marketing) – zagadnienia szerszego, obejmującego całość działań w ramach marketingu online, w tym reklamy płatne, marketing automation, e-mail marketing i wiele innych aktywności skupionych na promocji strony www.

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie jest zespołem działań służących zwiększeniu widoczności stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Realizuje się to przede wszystkim poprzez budowę widoczności serwisów, czyli zwiększenie liczby fraz kluczowych, na które strona internetowa może być wyświetlana w wyszukiwarce, a także przez poprawę pozycji fraz w rankingu Google. Rankingiem wyszukiwarki jest strona wyników wyszukiwania, tzw. SERP (ang. Search Engine Results Page), czyli: lista odnośników do stron www pojawiająca się w odpowiedzi na wpisane do wyszukiwarki zapytanie i w największym stopniu spełniająca intencję wyszukiwania.

Optymalizacja stron internetowych to działania wielowątkowe. Pożądaną pozycję serwisu www osiągnąć można działając na podstawie zaplanowanej strategii SEO obejmującej między innymi:

  • precyzyjny audyt witryny i wdrożenie zmian optymalizacyjnych,
  • budowę wartościowego i unikalnego contentu na potrzeby zwiększania widoczności strony,
  • tworzenie wysokiej jakości zaplecza odnośników przychodzących oraz logicznej struktury linkowania wewnętrznego,
  • stałą, precyzyjną analizę efektów działań oraz otoczenia (m.in. konkurencji, użytkowników, wyszukiwarek, itp.).

Branża SEO na całym świecie rozwija się niezwykle dynamicznie. Jest to oczywiście wynikiem coraz powszechniejszego dostępu do Internetu oraz przenoszenia coraz większej części codziennego życia do sfery online. Poszukiwanie informacji, nauka, rozrywka, zakupy – to elementy naszego życia w ogromnej mierze zdominowane przez Internet. Nic więc dziwnego, że biznes wykorzystuje możliwości, jakie niesie za sobą przyspieszająca cyfryzacja. Aby jednak osiągnąć sukces w sieci, niezbędna jest wiedza i umiejętności specjalisty SEO. Skorzystaj z tej szansy i otwórz przed sobą drogę do niezwykle interesującej ścieżki zawodowej!

Kim jest specjalista SEO i jakie są jego obowiązki?

Specjalista SEO (seowiec, pozycjoner) to osoba, której zadaniem jest prowadzenie skutecznych działań w celu poprawy widoczności i pozycji strony internetowej w rankingach wyszukiwarek na frazy kluczowe. Można zatem powiedzieć, że sukces biznesu w Internecie w dużej części uzależniony jest od pracy i umiejętności pozycjonera. Tak duża odpowiedzialność niesie ze sobą sporo wyzwań i wymagań. Nie można stwierdzić, że praca specjalisty SEO należy do łatwych. Pozycjoner odpowiedzialny jest za współtworzenie strategii marketingowej, realizację codziennych działań związanych z optymalizacją strony internetowej, weryfikację postępów procesu SEO, wdrażanie niezbędnych zmian do strategii, analitykę internetową i wiele innych czynności. Do najważniejszych zadań specjalisty SEO zaliczyć należy elementy takie jak:

  • audyty i optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO,
  • analiza i wybór słów kluczowych,
  • analiza profilu oraz przygotowywanie i realizacja strategii linkowania,
  • testowanie nowych rozwiązań.
  • tworzenie stron wspomagających pozycjonowanie,
  • monitorowanie strony oraz efektów prac,
  • przygotowywanie raportów.

W wielu przypadkach specjalista SEO odpowiedzialny jest również za kontakt i wsparcie klienta.

Tak duży zakres obowiązków powoduje, że specjalista SEO nie wykonuje wszystkich powyższych zadań samodzielnie. Duża część zadań delegowana jest do innych specjalistów, część można wykonać korzystając z dedykowanych narzędzi. Jednak to specjalista SEO czuwa nad poprawnością całego procesu oraz odpowiada za osiągane wyniki.

Jak zatem zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do samodzielnego koordynowania tak odpowiedzialnego zadania, jakim jest pozycjonowanie strony internetowej? Wśród specjalistów związanych z marketingiem internetowym funkcjonuje przekonanie, że najwyższy poziom umiejętności SEO zdobywa się przez doświadczenie i jest w tym stwierdzeniu dużo prawdy. Można jednak rozpocząć karierę w pozycjonowaniu, korzystając z profesjonalnych szkoleń i kursów.

Kurs Specjalista SEO

Z jednej strony rynek szkoleń oferuje ograniczone możliwości edukacji w zakresie skutecznego SEO. Z drugiej zaś obserwowane jest rosnące zapotrzebowanie na specjalistów pozycjonowania. W odpowiedzi na zapotrzebowanie Coders Lab, Agencja Widzialni.pl oraz Agencja Artefakt ze wsparciem merytorycznym Agencji Sunrise System, Grupy TENSE i Semahead utworzyły wyjątkową pozycję na rynku szkoleń z zakresu marketingu internetowegoKurs Specjalista SEO.

Kurs Specjalista SEO to połączenie skutecznych form edukacji oraz praktycznej wiedzy doświadczonych specjalistów z dziedziny pozycjonowania stron internetowych. To pewność uzyskania umiejętności niezbędnych do podjęcia pierwszych kroków na nowej ścieżce kariery. Najlepsi absolwenci kursu otrzymają ponadto propozycję zatrudnienia w jednej z firm współtworzących kurs lub partnerów merytorycznych oraz pełen zwrot poniesionych na kurs kosztów.

Kurs Specjalista SEO obejmuje 9 tygodni intensywnych warsztatów online prowadzonych w trybie weekendowym za pośrednictwem aplikacji Zoom. W ramach kursu zyskasz niezbędne i pożądane na rynku pracy umiejętności z zakresu pozycjonowania stron internetowych, a także podstawową wiedzę na temat programowania w PHP, poznasz HTML-a, CSS-a oraz najpopularniejszy na świecie CMS – WordPress. Kurs Specjalista SEO to wyjątkowa szansa nie tylko na zdobycie wiedzy, ale również praktycznych umiejętności pozwalających przełożyć ją na efektywne działania.

Jedyne czego potrzebujesz, aby rozpocząć naukę, to umiejętność obsługi komputera i chęć do nauki. Nie musisz znać się na programowaniu czy pozycjonowaniu – podczas 9 intensywnych tygodni szkolenia nauczymy Cię wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o SEO, aby rozpocząć nową ścieżkę kariery.

Skorzystaj z tej wyjątkowej oferty. Zdobądź nowy, pożądany na rynku pracy zawód w 9 tygodni oraz zatrudnienie w jednej z wiodących na rynku agencji pozycjonowania. Czekamy na Ciebie!

2
Komentarze
Dodaj własny
  1. 1

    Nie zamierzam oceniać merytoryki – jestem raczej laikiem w temacie… Jednak Twój styl wypowiedzi i ogólne poprowadzenie tematu mnie przekonuje i jak najbardziej na plus. Będę częściej tu zaglądał, pozdrawiam 🙂

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony