Widzialni nagrodzeni w konkursie Ready to Rock

Widzialni nagrodzeni w konkursie Ready to Rock


W lutym dowiedzieliśmy się, że zajęliśmy 2 miejsce w wyzwaniu Google Partners Legends of Rock. Dział handlowy i AdWords spisał się na medal. Wynik zależny jest od wielkości budżetu na kontach AdWords nowych klientów. Osiągnęliśmy odpowiednio wysoką wartość kampanii zrealizowanych dla klientów pozyskanych w czwartym kwartale 2015 roku.

Za tak dobrą obsługę kampanii AdWords otrzymaliśmy nagrodę: dwa zegarki Smart Motorola. Bardzo się cieszymy, że nasza praca została doceniona. Nadal będziemy starać się pozyskiwać nowych klientów i dbać o ich obsługę oraz dobre wyniki.

zegarki od Google

4 Komentarze

Dodaj własny
  1. 1
    DMati

    Gratulacje!

    Jaka nagroda była za pierwsze miejsce?

    I pytanie numer 2, jest gdzieś pełna lista do wglądu? Bo w wyszukiwarce wypluwa jedynie społeczności dla partnerów w G+.

Odpowiedz na „AgataAnuluj pisanie odpowiedzi