Testy Google w mobilnych SERPach

Testy Google w mobilnych SERPach


W ostatnich dniach Google rozpoczęło testowanie zmian w wyglądzie mobilnych wyników wyszukiwania. Zmiany dotyczą czcionki – rozmiarów i szerokości oraz logo Google.

Google sprawdza jak zareagują użytkownicy na zastąpienie pełnego logo Google przez samą literkę G będącą w formie graficznej mniejszą wersją logo Google. Zmiany dotyczą też rozmiarów czcionki dla wyników mobilnych. W niektórych przypadkach prezentowane wyniki wyszukiwania są zapisane nieco większą czcionką.

To oczywiście nie pierwsze testy przeprowadzone przez Google, dotyczące wyglądu. Co jakiś czas wygląd stron z wynikami wyszukiwania zmienia się. Zmiany te są poprzedzone testami na grupie użytkowników, tak jak ma to miejsce obecnie.

Mobilne wyniki wyszukiwania są dla Google obecnie placem budowy. Od jakiegoś czasu zauważamy różne zmiany mające na celu poprawę użyteczności lub też korekty funkcjonalności, co tylko potwierdza stanowisko Google odnośnie wagi, jaką przywiązują do mobilnych wyników wyszukiwania.

Kategoria

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny