Kategoria:
Social Media

Reklama w social media – czy jej ufamy?
Zaufanie do reklam w mediach społecznościowych deklaruje 1/4 internautów. Reklamy najczęściej zauważamy na Facebooku i YouTube, ale najchę..

Snapchat – nowy sposób na dotarcie do klienta
Snapchat to aplikacja mobilna, która obecnie podbija świat. Zarówno celebryci, blogerzy jak i znane marki, wykorzystują ją do codziennej k..

Facebook testuje nowe narzędzia e-commerce
Facebook niedawno zapowiedział nowe narzędzie do sprzedaży produktów. Testowane są dwie sekcje: Shopping i nowy format aplikacji mobilnej ..

Czy Google testuje linki witryny dla filmów na YouTube?
Użytkownicy Google doskonale znają linki do podstron, które często pojawiają się pod pierwszym wynikiem wyszukiwania, szczególnie dla mark..

Fanpage czy profil prywatny?
Zakładając stronę firmy na Facebooku, wybieramy jedną z dwóch opcji – albo profil prywatny, albo fanpage. Zanim zaczniemy kreować wizerune..

YouTube gwoździem do trumny stacji muzycznych
XXI wiek przyniósł nam koniec znanych stacji muzycznych jak MTV czy VIVA, które kiedyś skupiały przed telewizorem rzesze widzów, a dzisiaj..

Medialna kariera selfie – infografika
Fotki z „dziubkiem” zostały zdetronizowane. Absolutnym medialnym hitem jest obecnie zdjęcie gwiazd filmowych wykonane telefonem podczas te..

YouTube 2013 w Polsce i na świecie
Na świecie z Internetu korzysta już prawie 2,5 miliarda osób, czyli co trzeci mieszkaniec globu. W Polsce jest 20 mln internautów. Połowa ..