preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

SEO PR – co to takiego i jak skutecznie wykonać taką usługę?

SEO PR – co to takiego i jak skutecznie wykonać taką usługę?

SEO PR łączy w sobie internetowe działania PR (public relations) oraz SEO (search engine optymization). Polega na pisaniu materiałów PR oraz nasycaniu ich odpowiednimi słowami kluczowymi najczęściej wpisywanymi przez daną grupę docelową, np. odnoszącymi się do konkretnej marki.

Tak to właśnie działa – w dużym uproszczeniu. Specjaliści SEO często otrzymują takie zadania, jak np. zwiększenie widoczności pewnych artykułów odnośnie danej firmy, czy też obniżenie pozycji niektórych wpisów, gdzie użytkownicy niepochlebnie wypowiadają się o danej marce (należy zaznaczyć, że nie zawsze jest to sprawiedliwy i rzetelny osąd).

Czynności te z reguły nie stanowią problemu, przysłowiowe „schody” zaczynają się wtedy, gdy naszym (czyli specjalistów ds. pozycjonowania) zadaniem jest wypełnienie pierwszej strony wyników wyszukiwarki Google.pl pozytywnymi opiniami dotyczącymi danej marki, której właściciel (klient) posiada tylko jedną stronę.

W takim wypadku pierwszym zadaniem będzie stworzenie kilku profili firmowych na znanych dużych portalach społecznościowych, jak: Facebook, Twitter, Google+, Blip. Mogą to być także rozbudowane wpisy w lepszej jakości katalogach firm np.: HotFrog.

Następnie uzupełniamy profile. Ważne jest, aby pojawiła się tam nazwa firmy, ewentualnie dodatkowo pożądane przez nas słowa kluczowe, na które chcemy, aby danych profil pojawiał się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Kolejnym krokiem będzie stricte pozycjonowanie takich stron. Jeśli wyrażenia na jakie chcemy aby pojawiały się wysoko w wynikach wyszukiwania nie są trudne, dobra optymalizacja tytułów oraz treści powinna wystarczyć. Dla trudniejszych fraz przyda się kombinacja stałych linków oraz SWL’a (systemu wymiany linków).

Poprzez takie działania mamy możliwość zająć pierwszą stronę w Google.pl samymi opiniami, wynikami odpowiadającymi na zapytania o daną markę/firmę.

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony