SEO Copywriting w pigułce

SEO Copywriting w pigułce


Czym jest SEO copywriting? Jakie znaczniki są najważniejsze w pisaniu tekstów SEO? Ile znaków mieści się w znacznikach meta: title i description

Jeżeli chcecie poznać odpowiedzi na postawione wyżej pytania zachęcam do bliższego przyjrzenia się infografice przygotowanej przez mojego kolegę Michała Chudyszewicza. Jeżeli chcielibyście ją jakoś uzupełnić lub nie zgadzacie się z zamieszczonymi w niej informacjami, prosimy o komentarz. Postaramy się odpowiedzieć na Wasze pytania i rozwiać wątpliwości 🙂

SEO_copywriting

 

Foto: writtent.com

5 Komentarze

Dodaj własny
  1. 1
    Maciek

    Myślę, że dobrze przemyśleć sprawę, bo jeśli w seo coś staje się standardem, to już trzeba szukać nowych rozwiązań. Najważniejsza jest jednak treść i jej unikalność – na to trzeba zwrócić szczególną uwagę. No i nie przesycać treści. Resztę można traktować mniej dokładnie.

  2. 2
    YOeLL

    Pod WP jest do tego genialna wtyczka Yoast. Z jej pomocą nie da się skonstruować złego wpisu pod SEO. No, chyba że ktoś naprawdę „zdolny” 🙂

  3. 5
    Mariusz

    Warto trzymać się przedstawionych powyżej zasad, a także pamiętać o tym, że odbiorcą jest człowiek i „nachalną” promocję
    widać od razu. Tekst powinien też być spójny i merytoryczny.

Odpowiedz na „YOeLLAnuluj pisanie odpowiedzi