Raport „Marketing w wyszukiwarkach”
Wszystkich naszych klientów oraz naszych czytelników zainteresowanych tematyką marketingu w wyszukiwarkach zachęcam do zapoznania się z najnowszym raportem interaktywnie.com pt.”Marketing w wyszukiwarkach”. Pełną wersję raportu można pobrać ze strony Interkatywnie.com Raport – Marketing w Wyszukiwarkach (Dokument PDF, 16 MB).
W towarzystwie opinii szeregu specjalistów w tej tematyce nie mogło zabraknąć oczywiście widzialnych 😉 Mateusz Zyguła z widzialni.pl dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą i opowiada m.in. o sposobach mierzenia efektywności podjętych w wyszukiwarkach działań, sposobach rozliczeń, dozwolonych i zabronionych metodach pozycjonowania oraz różnicach między nimi.
Mateusz porusza także kluczowy w naszej branży temat, czyli kwestie rozliczeń i gwarancji osiągnięcia założonych efektów:
„(…)Nie ma w pozycjonowaniu słowa gwarancja. Google to prywatna firma i jeśli jutro zdecyduje się zakończyć działalność lub odwrócić do góry nogami wszystkie wyniki to żadne gwarancje tu nie pomogą, należy jednoznacznie podkreślić: gwarancja, że klient nie zapłaci dopóki efekt nie zostanie osiągnięty nie jest równoznaczna z gwarancją osiągnięcia efektów (…)”
Oczywiście to tylko skrót informacji, które można znaleźć w raporcie. Po więcej zapraszam na stronę interaktywnie.com, skąd, jak wspomniałam powyżej, można pobrać jego pełną wersję.


+ Nie ma komentarzy
Dodaj własny