Kategoria:
Pozycjonowanie

Przyspieszone strony mobilne zyskują na popularności
Już 25 milionów domen z AMP w sieci!
Przyspieszone strony mobilne nie przestają przyspieszać. Najnowsze dane giganta z Mountain View wska..

Depozycjonowanie stron – czym jest i jak się bronić?
Zajmując się pozycjonowaniem stron internetowych niejednokrotnie byłem pytany o to, jak obniżyć pozycję strony w Google i czy to w ogóle m..

Nowe wytyczne dla stron AMP
Kilka dni temu na oficjalnym blogu Google Webmaster Central pojawiło się interesujące obwieszczenie dotyczące witryn technologii AMP. Od 1..

Zrzekanie się linków przychodzących, czy to konieczne?
W ostatnim Hangoucie z Johnem Muellerem padło kilka interesujących zdań na temat działania narzędzia do zrzekania się linków przychodzącyc..

Wpływ Social Media na pozycjonowanie
Ogólna zasada jest prosta. Jeśli chcesz pozyskiwać duży, kaloryczny ruch na swoją stronę internetową, rozsiąść się wygodnie w TOPach wynik..

Co to są meta tagi? Znaczniki meta a pozycjonowanie
Meta tagi to znaczniki HTML zamieszczone w sekcji <head> kodu źródłowego strony internetowej. Informują roboty wyszukiwarki o zawartości p..

Jak ustawić wersję AMP jako domyślną stronę mobilną?
Jeśli strona posiada wersję AMP i desktopową, ale nie wersję mobilną, Google zaindeksuje domyślnie i pokaże w rankingach wersję desktopową..

Wybór domeny internetowej – czym się kierować, a czego unikać?
Nieważne, czy prowadzisz firmę, planujesz otworzyć sklep internetowy czy też założyć bloga – podstawą zaistnienia w sieci jest wybór, a na..

Strona responsywna a Mobile First Index
Całkiem niedawno odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie pozycjonowania – BrightonSEO. Co roku na konferencji pojawiają się ..

Co to jest thin content i duplicate content?
Content is king! Odkąd Google zaczęło przykładać większą wagę do jakości treści, tego typu stwierdzenia zyskały na popularności. Faktyczni..

Google Mobile-First Index – co to jest i jak się przygotować?
Mobile First Index to największa od lat zmiana w sposobie budowania rankingu Google. Budzi ona spore emocje wśród administratorów stron, m..

Głównym czynnikiem rankingowym w Google jest…
Szczegóły działania flagowego produktu Google – wyszukiwarki internetowej – są pilnie strzeżone. Jedynie pracownicy wysokiego szczebla maj..

Czy brak strony w cache Google to oznaka niskiej jakości zawartości?
Brak strony w pamięci podręcznej Google nie świadczy o jej niskiej jakości.
Fakt, że dana strona nie znajduje się w pamięci podręcznej (c..

Linki wewnętrzne i zewnętrzne w ocenie Google
Określając wartość linków, Google stosuje kalkulacje oparte na zupełnie odrębnych formułach dla linków wewnętrznych i zewnętrznych – potwi..

Aktualizacja wskazówek Google dotyczących jakości stron
Kilka dni temu Google zaktualizowało swój dokument zawierający wskazówki jakościowe dla raterów, pomocne w trakcie ręcznej oceny strony po..

Czy rozmiar pliku CSS wpływa na pozycje w Google?
Rozmiar pliku CSS nie ma negatywnego wpływu na widoczność strony w rankingu – zgodnie z zapewnieniami Johna Muellera, jednego z rzeczników..

15 czynników na stronie, które możesz zepsuć, robiąc SEO
Optymalizacja strony dla wyszukiwarki to proces, który następuje po analizie strony pod względem zgodności z wytycznymi Google dla webmast..

Witryny wielojęzyczne a SEO
Prowadzenie działalności na rynku globalnym łączy się z koniecznością zadbania o efektywną komunikację z klientami na całym świecie. Firmo..

Projektowanie witryny zgodnie z zasadami SEO – Aspekty treściowe
Projektowanie nowej wersji strony czasami trwa bardzo długo. Jest podzielone na różne etapy, od zbierania wymagań, kodowania, grafiki po u..

Upiększ swoje SERPy i zwiększ CTR
Wysokie pozycje w wynikach naturalnych to nie wszystko, liczy się także klikalność (ang. CTR). Oczywiście nic nie przebije pozycji TOP1, j..

Pozycjonowanie vs. Google AdWords. Co jest lepsze – SEO czy PPC?
Zadajesz sobie pytanie, która formę reklamy w Internecie wybrać? Zastanawiasz się pomiędzy wyborem usługi pozycjonowania stron internetowy..

Optymalizacja strony za pomocą pliku .htaccess
Możliwość szybkiego i bezproblemowego skorzystania z witryny sprawia, że użytkownik chętnie zapozna się z przedstawioną treścią i na chwil..

Rich Cards dostępne globalnie!
Od dłuższego czasu Google zwiększa użyteczność swojej wyszukiwarki dla użytkowników mobilnych. Ich liczba jest już na tyle duża, że gigant..

Nowa aktualizacja Google Fred, czyli spore zamieszanie w wynikach organicznych
W dniu 8 marca Google wprowadziło kolejną aktualizację algorytmu, tym razem celując w strony zawierające treści stosunkowo niskiej jakości..