Kategoria:
Pozycjonowanie

Domena z WWW a bez WWW a pozycjonowanie
Pytanie, jaka wersja domeny – z dopiskiem www czy bez – jest lepsza, często się pojawia w kontekście pozycjonowania. W tym artykule spróbu..

Audyt powielonej treści na stronie internetowej
Duplikacja treści na stronie www zwykle nie zwiastuje niczego dobrego. Jest to sygnał dla Google, że jakość tekstu, a co za tym idzie – ja..

Efekt Pigmaliona a SEO
W ludzkiej naturze leży to, że człowiek codziennie sam siebie zaskakuje. Tajemnice ludzkiego umysłu i psychologii są jeszcze w dużej mierz..

Liczba Millera – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?
W świecie nie tylko wirtualnym, ale też rzeczywistym, istnieje wiele zasad i liczb je opisujących. Począwszy od zasady Petera, zasady Pare..

Duplikacja treści – największy wróg SEO
Powielanie treści jest jednym z często spotykanych przykładów błędów znajdowanych w czasie analizy strony internetowej w ramach procesu po..

Wykresy widoczności w SEO – co można z nich wyczytać?
Specjaliści z różnych dziedzin na co dzień analizują duże ilości danych. Te przedstawiane są nie tylko w raportach czy tabelach, ale także..

Kanibalizacja słów kluczowych w pozycjonowaniu – czym jest i gdzie jej szukać?
Pozycjonowanie stron w Google to bardzo specyficzne zajęcie. Część czynników, które należy w ramach niego podjąć jest jasna, a część nie. ..

Page Experience Signals i Core Web Vitals – nowy czynnik rankingowy w wyszukiwarce Google
Na pozycje strony w wyszukiwarce Google wpływ ma wiele czynników. Od pewnego czasu wśród nich coraz częściej pojawiają się te związane z U..