Kategoria:
Pozycjonowanie

WebP – co to jest?
Większość dzisiejszych serwisów internetowych opiera się o treści wizualne. Niestety, problemem współczesnych stron internetowych jest opt..

Architektura informacji – co to, jak działa na stronach internetowych i jaki ma wpływ na SEO?
Każdego dnia dociera do nas coraz więcej informacji. Jako ogół ludzkości dążymy do stania się społeczeństwem informacyjnym, w którym infor..

Nowe informacje o licencjach obrazów w Google Grafika
Google testuje nowe sposoby na wyświetlanie w wynikach wyszukiwania grafiki informacji o typie licencji przypisanej do danego zdjęcia. Rów..

Czasowe usunięcie adresów z indeksu Google
W Google Search Console pojawiło się niedawno odświeżone narzędzie – Usunięcia. Dzięki niemu możliwe jest czasowe usunięcie z wyników wysz..

Rich Snippets – jak praktycznie podejść do fragmentów rozszerzonych?
Zajmując się pozycjonowaniem strony, warto skupić się nie tylko na czynnikach bezpośrednio wpływających na pozycje. Należy też zwracać uwa..

Crawlowanie, indeksowanie i budżet crawlowania
Każdy, kto choć trochę interesuje się pozycjonowaniem stron internetowych w wyszukiwarce Google i ich optymalizacją, z pewnością niejednok..

Rodzaje fraz kluczowych w SEO
Fraza kluczowa w kontekście pozycjonowania jest niezwykle ważna. Mówimy o doborze fraz, o ich wyszukiwalności oraz o pozycjach konkretnych..

Jak zbudować zaplecze SEO?
Dzisiejszy wpis odpowiada na pytanie jak zbudować własne zaplecze SEO. Z treści artykułu dowiesz się na co zwrócić uwagę budując zaplecza ..