Pozycjonowanie zagranicznych stron


Czy jest możliwe wypozycjonowanie strony w Google.de ?

Oczywiście – nie ma rzeczy niemożliwych. Postanowiłem przedstawić kilka wskazówek z moich obserwacji.  Jeśli ktoś posiada inne doświadczenia, będę wdzięczny za komentarze.

Coraz więcej osób zadaje pytania z tego tematu, ale myślę że główna koncepcja się nie zmienia.

  • Podstawą jest dobrze zoptymalizowana strona, bogata w treść i słowa kluczowe  oraz częsta jej aktualizacja.
  • Domena .DE jest jak najbardziej wskazana, aby łatwiej ją wypromować.
  • Treść strony – oczywiście powinna być w języku niemieckim.
  • Co z niemiecką geolokalizacją? Z naturalnych względów domena powinna znajdować się na serwerze zlokalizowanym w Niemczech, czyli z IP kraju w którym będzie poddawana procesowi pozycjonowania.
  • Link Building (zdobywanie linków do strony) – Posiadanie odnośników wyłącznie ze stron z geolokalizacją niemiecką nie jest konieczne, ale daje skuteczniejsze efekty. Promować stronę można również na serwisach polskich, które mają swoją wartość.

W różnych krajach metody pozycjonowania mogą się od siebie różnić, jednak zawsze należy pamiętać o wartościowej treści dla użytkownika. Pomóc w tym mogą blogi  typu WordPress, BlogSpot, Blogger (społeczności blogowe Twitter oraz Facebook), fora dyskusyjne, katalogi (firmowe) oraz strony wsparcia.

Kategoria

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny