Pozycjonowanie zagranicznych stron
Czy jest możliwe wypozycjonowanie strony w Google.de ?
Oczywiście – nie ma rzeczy niemożliwych. Postanowiłem przedstawić kilka wskazówek z moich obserwacji. Jeśli ktoś posiada inne doświadczenia, będę wdzięczny za komentarze.
Coraz więcej osób zadaje pytania z tego tematu, ale myślę że główna koncepcja się nie zmienia.
- Podstawą jest dobrze zoptymalizowana strona, bogata w treść i słowa kluczowe oraz częsta jej aktualizacja.
- Domena .DE jest jak najbardziej wskazana, aby łatwiej ją wypromować.
- Treść strony – oczywiście powinna być w języku niemieckim.
- Co z niemiecką geolokalizacją? Z naturalnych względów domena powinna znajdować się na serwerze zlokalizowanym w Niemczech, czyli z IP kraju w którym będzie poddawana procesowi pozycjonowania.
- Link Building (zdobywanie linków do strony) – Posiadanie odnośników wyłącznie ze stron z geolokalizacją niemiecką nie jest konieczne, ale daje skuteczniejsze efekty. Promować stronę można również na serwisach polskich, które mają swoją wartość.
W różnych krajach metody pozycjonowania mogą się od siebie różnić, jednak zawsze należy pamiętać o wartościowej treści dla użytkownika. Pomóc w tym mogą blogi typu WordPress, BlogSpot, Blogger (społeczności blogowe Twitter oraz Facebook), fora dyskusyjne, katalogi (firmowe) oraz strony wsparcia.


+ Nie ma komentarzy
Dodaj własny