Kategoria:
Optymalizacja

Ukośnik na końcu adresu URL a stanowisko Google
Czy ukośnik w adresie URL ma znaczenie? Jeśli tak, to czy zawsze? Dlaczego właściwie powinniśmy zwracać na niego uwagę?
John Mueller, rze..

Strona Landing Page – co to jest i jak ją pozycjonować?
Strona lądowania (nazywana też stroną docelową) to typ witryny internetowej, która jest coraz częściej wykorzystywana w działaniach market..

Dłuższe opisy meta description w Google
Krótkie, liczące 160 znaków meta description to już przeszłość. Google poinformowało, że opisy prezentowane w wynikach wyszukiwania zostaj..

Przyspieszone strony mobilne zyskują na popularności
Już 25 milionów domen z AMP w sieci!
Przyspieszone strony mobilne nie przestają przyspieszać. Najnowsze dane giganta z Mountain View wska..

Nowe wytyczne dla stron AMP
Kilka dni temu na oficjalnym blogu Google Webmaster Central pojawiło się interesujące obwieszczenie dotyczące witryn technologii AMP. Od 1..

Co to są meta tagi? Znaczniki meta a pozycjonowanie
Meta tagi to znaczniki HTML zamieszczone w sekcji <head> kodu źródłowego strony internetowej. Informują roboty wyszukiwarki o zawartości p..

Przekierowania adresów podstron za pomocą skryptu PHP
Jednym z aspektów technicznego SEO, bardzo ważnym z punktu widzenia wyszukiwarek jak i wygody użytkowania strony są przekierowania. Ta czy..

Google Mobile-First Index – co to jest i jak się przygotować?
Mobile First Index to największa od lat zmiana w sposobie budowania rankingu Google. Budzi ona spore emocje wśród administratorów stron, m..