Kategoria:
Optymalizacja

Page Experience Signals i Core Web Vitals – nowy czynnik rankingowy w wyszukiwarce Google
Na pozycje strony w wyszukiwarce Google wpływ ma wiele czynników. Od pewnego czasu wśród nich coraz częściej pojawiają się te związane z U..

WebP – co to jest?
Większość dzisiejszych serwisów internetowych opiera się o treści wizualne. Niestety, problemem współczesnych stron internetowych jest opt..

Rich Snippets – jak praktycznie podejść do fragmentów rozszerzonych?
Zajmując się pozycjonowaniem strony, warto skupić się nie tylko na czynnikach bezpośrednio wpływających na pozycje. Należy też zwracać uwa..

Jak stosować linki nofollow?
Wiele osób, które dopiero zaczęły swoją przygodę z pozycjonowaniem, spotyka się z pojęciem linków nofollow i linków dofollow. Różnice pom..

5 wtyczek do WordPressa wspomagających pozycjonowanie
WordPress cieszy się niesłabnącą popularnością wśród systemów zarządzania treścią. Jako lider tego segmentu jest to system często wybieran..

Optymalizacja treści dla asystentów głosowych
Popularność i skuteczność asystentów głosowych rośnie każdego dnia. W związku z tym coraz więcej webmasterów i właścicieli witryn zwraca u..

Protokół HTTP i HTTPS – podstawowe różnice
Adres każdej strony internetowej pojawiającej się w pasku przeglądarki jest poprzedzony odpowiednim protokołem: http lub https. Nawet poda..

Optymalizacja strony www pod Google
W niniejszym artykule postaram się przybliżyć Tobie podstawowe informacje dotyczące optymalizacji stron internetowych dla wyszukiwarki Goo..