Kategoria:
Optymalizacja

Wykresy widoczności w SEO – co można z nich wyczytać?
Specjaliści z różnych dziedzin na co dzień analizują duże ilości danych. Te przedstawiane są nie tylko w raportach czy tabelach, ale także..

Kilka słów o HTTP/2
Standardy sieciowe zmieniają się bardzo często. Jedne technologie powstają, a inne kończą swój żywot bardzo szybko. Podczas przeglądania i..

Kanibalizacja słów kluczowych w pozycjonowaniu – czym jest i gdzie jej szukać?
Pozycjonowanie stron w Google to bardzo specyficzne zajęcie. Część czynników, które należy w ramach niego podjąć jest jasna, a część nie. ..

Page Experience Signals i Core Web Vitals – nowy czynnik rankingowy w wyszukiwarce Google
Na pozycje strony w wyszukiwarce Google wpływ ma wiele czynników. Od pewnego czasu wśród nich coraz częściej pojawiają się te związane z U..

WebP – co to jest?
Większość dzisiejszych serwisów internetowych opiera się o treści wizualne. Niestety, problemem współczesnych stron internetowych jest opt..

Rich Snippets – jak praktycznie podejść do fragmentów rozszerzonych?
Zajmując się pozycjonowaniem strony, warto skupić się nie tylko na czynnikach bezpośrednio wpływających na pozycje. Należy też zwracać uwa..

Jak stosować linki nofollow?
Wiele osób, które dopiero zaczęły swoją przygodę z pozycjonowaniem, spotyka się z pojęciem linków nofollow i linków dofollow. Różnice pom..

5 wtyczek do WordPressa wspomagających pozycjonowanie
WordPress cieszy się niesłabnącą popularnością wśród systemów zarządzania treścią. Jako lider tego segmentu jest to system często wybieran..