Kategoria:
Optymalizacja

Content experience – zadbaj o doświadczenie użytkownika
Content experience, czyli w dosłownym tłumaczeniu „doświadczenie treści”, można zdefiniować jako kolekcję doświadczeń, zaangażowania i odb..

Wyszukiwanie głosowe w Google – czy to działa?
Wyszukiwanie głosowe to technologia, która pozwala użytkownikom przeprowadzać wyszukiwania w internecie za pomocą mowy zamiast klawiatury…

Optymalizacja grafik – wskazówki oraz proponowane narzędzia do poprawy obrazków na stronie
Optymalizacja obrazków stanowi sporą część działań związanych ze stroną internetową. Dlatego też jest to kolejny, zaraz po treściach najwa..

Broken links a SEO
Mamy z nimi do czynienia dość często, są stałym elementem, który można zobaczyć na większości stron internetowych (jeśli się dobrze szuka)..

Co to jest adresacja kanoniczna i do czego służy?
Google nie lubi powielania treści – zarówno tych zewnętrznych, umieszczonych na różnych witrynach, jak i wewnętrznych, znajdujących się w ..

Opisy produktowe – jak zachęcić klienta do zakupu
W sklepie internetowym ważne jest nie tylko odpowiednie zaprojektowanie karty produktu, ale także obszerny i wyczerpujący temat opis, któr..

Tajemnice link buildingu
Specjaliści SEO wiedzą, że skuteczne pozycjonowanie strony składa się z trzech, podstawowych filarów – optymalizacji, linków i contentu. T..

Mini narzędzia pomocne w czasie analizy SEO
Analiza strony pod kątem zgodności z wytycznymi Google dla webmasterów oraz zmieniającymi się ciągle algorytmami wyszukiwania to zadanie, ..

Jak dobierać słowa kluczowe?
Dobór i planowanie słów kluczowych to podstawowe elementy budowania strategii pozycjonowania. Optymalizacja, tworzenie planu contentowego ..

Wykluczające słowa kluczowe – co musisz o nich wiedzieć?
Precyzyjne dotarcie do odpowiednich odbiorców reklamy Google Ads wymaga wykorzystania odpowiednich słów kluczowych. Należy również pamięta..

Jak nadać nowe życie starej treści? – 10 pomysłów
Pozycjonowanie stron internetowych jest nierozłącznie związane z contentem. Unikalne treści stanowią ogromną wartość w budowie widoczności..

Co oznacza błąd 404 i jak go naprawić?
Klikając w link, natrafiasz na stronę, która nie odpowiada zawartości, której oczekiwałeś. Zamiast niej, wyświetlony zostaje komunikat o b..

SEO checklista dla nowej strony
Rozwój biznesu w obecnych czasach wymaga nieustannego ulepszania własnej strony internetowej. Sklep internetowy nie znajdzie się na pierws..

On site SEO a off site SEO – czym się różnią?
Głównym celem pozycjonowania jest poprawa pozycji witryny internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Algorytmy wyszukiwarek intern..

Jak sprawdzić adres IP, hosting i serwer strony internetowej?
Czas jest zasobem. Czas to pieniądz. Czas jest związany z prędkością, także z prędkością strony internetowej. To aspekt, na który z roku n..

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?
Czytanie ściany tekstu nie jest niczym przyjemnym. Każdy z nas ma coraz mniej czasu i woli przeskanować tekst przed jego lekturą. Jeszcze ..

Do czego służą przekierowania stron?
Przekierowania stron to sposób na połączenie starego, nieaktywnego adresu URL i jego działającego odpowiednika. Używając jedną linijkę kod..

Domena z WWW a bez WWW a pozycjonowanie
Pytanie, jaka wersja domeny – z dopiskiem www czy bez – jest lepsza, często się pojawia w kontekście pozycjonowania. W tym artykule spróbu..

Minifikacja kodu JS, CSS, HTML jak minimalizować wagę plików?
Minimalizm w codziennym życiu staje się coraz bardziej modny. Sprowadza się on do zmiany priorytetów w taki sposób, aby pozbyć się rzeczy ..

Wykresy widoczności w SEO – co można z nich wyczytać?
Specjaliści z różnych dziedzin na co dzień analizują duże ilości danych. Te przedstawiane są nie tylko w raportach czy tabelach, ale także..

Kilka słów o HTTP/2
Standardy sieciowe zmieniają się bardzo często. Jedne technologie powstają, a inne kończą swój żywot bardzo szybko. Podczas przeglądania i..

Kanibalizacja słów kluczowych w pozycjonowaniu – czym jest i gdzie jej szukać?
Pozycjonowanie stron w Google to bardzo specyficzne zajęcie. Część czynników, które należy w ramach niego podjąć jest jasna, a część nie. ..

Page Experience Signals i Core Web Vitals – nowy czynnik rankingowy w wyszukiwarce Google
Na pozycje strony w wyszukiwarce Google wpływ ma wiele czynników. Od pewnego czasu wśród nich coraz częściej pojawiają się te związane z U..

WebP – co to jest?
Większość dzisiejszych serwisów internetowych opiera się o treści wizualne. Niestety, problemem współczesnych stron internetowych jest opt..