Kategoria:
Optymalizacja

Broken links a SEO
Mamy z nimi do czynienia dość często, są stałym elementem, który można zobaczyć na większości stron internetowych (jeśli się dobrze szuka)..

Co to jest adresacja kanoniczna i do czego służy?
Google nie lubi powielania treści – zarówno tych zewnętrznych, umieszczonych na różnych witrynach, jak i wewnętrznych, znajdujących się w ..

Opisy produktowe – jak zachęcić klienta do zakupu
W sklepie internetowym ważne jest nie tylko odpowiednie zaprojektowanie karty produktu, ale także obszerny i wyczerpujący temat opis, któr..

Tajemnice link buildingu
Specjaliści SEO wiedzą, że skuteczne pozycjonowanie strony składa się z trzech, podstawowych filarów – optymalizacji, linków i contentu. T..

Mini narzędzia pomocne w czasie analizy SEO
Analiza strony pod kątem zgodności z wytycznymi Google dla webmasterów oraz zmieniającymi się ciągle algorytmami wyszukiwania to zadanie, ..

Jak dobierać słowa kluczowe?
Dobór i planowanie słów kluczowych to podstawowe elementy budowania strategii pozycjonowania. Optymalizacja, tworzenie planu contentowego ..

Wykluczające słowa kluczowe – co musisz o nich wiedzieć?
Precyzyjne dotarcie do odpowiednich odbiorców reklamy Google Ads wymaga wykorzystania odpowiednich słów kluczowych. Należy również pamięta..

Jak nadać nowe życie starej treści? – 10 pomysłów
Pozycjonowanie stron internetowych jest nierozłącznie związane z contentem. Unikalne treści stanowią ogromną wartość w budowie widoczności..