Nowy interfejs SERP’ów ? Tylko TOP3 wchodzi w grę


Chodzą słuchy, że Google testuje nowy wygląd SERP-ów (stron wyników wyszukiwania). Obecnie testy trwają na małej, losowo wybranej przez algorytm grupie osób.

Nowy layout przynosi trochę inne, bledsze kolory oraz znacznie więcej przestrzeni pomiędzy wynikami wyszukiwania. Dodatkowo reklamy Adwords są jeszcze bardziej wyeksponowane, a wyniki naturalne są jeszcze mniej widoczne.

Niestety, widać, że Google ostro walczy z SEO i stawia mocno na reklamę AdWords. Wygląda na to, że po zmianach będzie jeszcze trudniej i jeszcze bardziej będą się liczyć pozycję w top3.

Reklamy AdWords coraz bardziej „zlewają” się z wynikami naturalnymi. Dla mniej zorientowanego użytkownika może to oznaczać tyle, że nie będzie on odróżniał wyników naturalnych od tych sponsorowanych.

Poniżej lista kilku różnych wersji nowego desingn’u serpów m.in.: z linkami sponsorowanymi oraz bez linii poprzecznych rozdzielających poszczególne strony.

Nowy interfejs SERP'ów ? Tylko top3 wchodzi w grę

nowy wygląd SERP’ów

Nowy interfejs SERP'ów ? Tylko top3 wchodzi w grę

wyniki z linkami sponsorowanymi

Nowy interfejs SERP'ów ? Tylko top3 wchodzi w gręwyniki bez linii oddzielających poszczególne strony


2 Komentarze

Dodaj własny
  1. 2
    Bartłomiej Speth

    No i fajny i niefajny ten wygląd. Widać Google mocno walczy z SEO i chce jak najbardziej upodobnić reklamy płatne do wyników wyszukiwania 🙁

Odpowiedz na „LidiaAnuluj pisanie odpowiedzi