
Nowe logo Google
Google ewoluuje. Wczoraj, 1 września 2015 roku, zmieniło się logo wyszukiwarki i wprowadzono nowy język wizualny. Rozpoczął się proces przeniesienia logo i filozofii marki Google „ze świata strony w przeglądarce, do świata nieskończonej liczby urządzeń, których sercem jest komputer, i nowych różnorodnych sposobów wprowadzania informacji (np. dotyku, pisania czy rozmowy)” – czytamy na oficjalnym blogu Google.
Przedstawiciele koncernu tłumaczą: „Nowy wygląd nie tylko wskazuje, że używacie Google, ale także pokazuje w jaki sposób Google przychodzi Wam z pomocą. Na przykład kolorowy mikrofon pozwala na interakcję i identyfikację z Google gdy mówicie, wstukujecie czy piszecie. W międzyczasie żegnamy się też z małą niebieską ikonką “G” i zamieniamy ją na symbol, który jest zgodny z logo”.
Dalej czytamy: „Wzięliśmy to co najlepsze w Google (prostota, czytelność, kolorowość, przyjazność) i przekształciliśmy nie tylko dla dzisiejszego, ale także przyszłego Google”.
Zobaczcie wideo, opowiadające historię logo Google:
Najprawdopodobniej jest to pierwszy sygnał o nadchodzących kolejnych zmianach. Nie przez przypadek na końcu tego wideo znalazło się stwierdzenie: „To zaledwie wierzchołek góry lodowej”.
Źródło: Google Official Blog


Szybko się do niego przyzwyczaiłem 🙂