
Monitorujemy na żywo, czyli nowe Google Trends
W środę 17.06.2015 po raz pierwszy od 2012 roku dokonano zmian w Google Trends. Od teraz trendy będziemy monitorować na żywo. Sprawdzimy historie wyszukiwań z całego świata i to w czasie rzeczywistym.
Google Trends to usługa, która informuje o popularności danej frazy w wynikach wyszukiwania na świecie lub w wybranym regionie. Od 2 dni działa w czasie realnym. Daje przez to szybsze, bardziej precyzyjne, kompleksowe wyniki oraz obraz całego świata widziany oczami Google.


Co to oznacza dla użytkowników? Minuta po minucie można dogłębnie analizować dane pochodzące z ponad 100 miliarda miesięcznych wyszukiwań w Google, wybierając dowolny przedział czasowy.
Nowe Google Trends to rankingi, trendujące historie w czasie rzeczywistym, nie tylko z wyników wyszukiwania, ale również z YouTube oraz Google News. W danym momencie możecie sprawdzić dowolną frazę, jak zmienia się jej popularność z godziny na godzinę. Nowy, odświeżony wygląd strony głównej został udostępniony w 28 krajach na całym świecie. W kolejnych miesiącach zostaną dodane nowe lokalizacje. W wyniku zmian zwiększył się również zasięg danych, pozwalając tym samym wnikliwie badać niszowe tematy w mniejszych lokalizacjach.
Dla dziennikarzy przygotowujących własne analizy będą publikowane zestawy danych w konkretnych tematach na specjalnej stronie Github Page.
Od dziś warto częściej odwiedzać Google Trends. Usługa jest intuicyjna i przyjazna oraz pomocna w pozycjonowaniu treści na frazy najbardziej popularne w danym momencie.
Więcej szczegółów na blogu Google.


+ Nie ma komentarzy
Dodaj własny