Najnowsze badania zachwalają kampanie PPC

Najnowsze badania zachwalają kampanie PPC


Według najnowszych badań Hanapin Marketing, marketerzy w USA są coraz bardziej zadowoleni z realizacji kampanii w systemie pay-per-click (PPC). 78 proc. pracowników marketingu uważa, że są skutecznym rozwiązaniem reklamowym, a tylko 2 proc. określa je jako „niedostateczne”.

Porównując tegoroczne wyniki kampanii PPC do zeszłego roku, 60 procent sprzedawców uznało, że jest lepiej, 30 proc. opisało stan jako „bez zmian”, a tylko 10 procent, że uległy pogorszeniu. Prawie połowa respondentów zamierza przeznaczyć więcej wydatków na AdWords w ciągu najbliższych 12 months.

Wyniki badań nad PPC

Badania wykazały, że najważniejsze i najbardziej cenione kanały w zastosowaniu PPC to reklamy tekstowe (90 proc.), remarketing (80 proc.) i reklamy na telefony komórkowe (71 proc.).

Popularne formaty kampanii PPC

PPC jest często krytykowany i określany jako nieskuteczny oraz drogi, ale wyniki te pokazują, że w najbliższym czasie może się cieszyć większym uznaniem i popularnością, a budżety na kampanię PPC w 2016 roku będą rosnąć.

Pełen raport „The State of PPC” można ściągnąć POD LINKIEM

Źródło: b2bmarketing.net / hanapinmarketing.com

Foto główne: iStockphoto

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny