
Najnowsze badania zachwalają kampanie PPC
Według najnowszych badań Hanapin Marketing, marketerzy w USA są coraz bardziej zadowoleni z realizacji kampanii w systemie pay-per-click (PPC). 78 proc. pracowników marketingu uważa, że są skutecznym rozwiązaniem reklamowym, a tylko 2 proc. określa je jako „niedostateczne”.
Porównując tegoroczne wyniki kampanii PPC do zeszłego roku, 60 procent sprzedawców uznało, że jest lepiej, 30 proc. opisało stan jako „bez zmian”, a tylko 10 procent, że uległy pogorszeniu. Prawie połowa respondentów zamierza przeznaczyć więcej wydatków na AdWords w ciągu najbliższych 12 months.
Badania wykazały, że najważniejsze i najbardziej cenione kanały w zastosowaniu PPC to reklamy tekstowe (90 proc.), remarketing (80 proc.) i reklamy na telefony komórkowe (71 proc.).
PPC jest często krytykowany i określany jako nieskuteczny oraz drogi, ale wyniki te pokazują, że w najbliższym czasie może się cieszyć większym uznaniem i popularnością, a budżety na kampanię PPC w 2016 roku będą rosnąć.
Pełen raport „The State of PPC” można ściągnąć POD LINKIEM
Źródło: b2bmarketing.net / hanapinmarketing.com
Foto główne: iStockphoto


+ Nie ma komentarzy
Dodaj własny