
Krótkie podsumowanie kolejnego SEMcamp – 27.05.2015
Urządzenia mobilne jako najnowszy i nasilający się trend marketingu w wyszukiwarkach. Pod takim hasłem minęła 18. edycja SEMcamp, w której mieliśmy przyjemność uczestniczyć.
Jakie cele powinniśmy stawiać sobie w „roku mobile’a”? Za pomocą jakich strategii je realizować? Wymiana doświadczeń z innymi specjalistami SEO i SEM przybliżyła nas do odpowiedzi na te pytania.
Gorący punkt programu stanowił tym razem wykład na temat tzw. „Mobilegeddonu”, czyli ostatniej aktualizacji algorytmu Google dotyczącej wyników wyszukiwania dla urządzeń mobilnych. Usłyszeliśmy o tym, jaki miała wpływ na pozycje serwisów w wynikach wyszukiwania oraz o sposobach dostosowania stron internetowych do urządzeń mobilnych. Mowa była także o aplikacjach mobilnych i sposobie ich promocji.
Często przewijającym się tematem tej edycji SEMcamp była również reklama w serwisie YouTube. W tym kontekście usłyszeliśmy co nieco o przewidywaniu przyszłych trendów i ich wykorzystywaniu. Poznaliśmy też najnowsze sposoby mierzenia konwersji w przypadku, gdy sprzedaż odbywa się w sklepach stacjonarnych. Nie zabrakło case study dotyczących szeroko zakrojonych kampanii reklamowych.
A to tylko niewielka część tego, co udało nam się wynieść. Czekamy na kolejne spotkanie!


+ Nie ma komentarzy
Dodaj własny