
Google pomoże w promocji aplikacji
Google wprowadziło nowe narzędzie do promowania aplikacji mobilnych w wyszukiwarce. Universal App Campaigns dostępne z poziomu AdWords, pozwala na reklamowanie konkretnych aplikacji w szerokim zakresie, wykorzystując wiele kanałów, takich jak Google Search, Google Play, YouTube czy Google Display Network.
Jak czytamy na blogu Google, reklamy aplikacji mobilnych w wyszukiwarce to świetny sposób, aby pokazać swoją aplikację na słowa kluczowe związane z jej zawartością lub określające jej funkcje. Jeżeli aplikacja ułatwia zamawianie jedzenia online, można wyświetlić jej reklamę użytkownikom szukającym pizzy we Wrocławiu, a jeśli jej głównym zadaniem jest mierzenie aktywności podczas biegania, nic nie stoi na przeszkodzie, by reklama została wyświetlona na hasło “trening biegowy”.
Narzędzie Universal App Campaigns jest już dostępne w AdWords. Od teraz twórcy aplikacji mogą decydować, na jakich platformach prowadzić kampanię, a Google przeprowadzi właściwą optymalizację przekazu reklamowego. O tym jak przeprowadzić taką kampanię, przeczytacie na blogu Google.
Google posiada ogromną wiedzę o swoich użytkownikach. Mamy nadzieję, że wykorzysta to tylko w dobrym celu.
Źródło: Google Inside AdWords
Foto główne: searchengineland.com


+ Nie ma komentarzy
Dodaj własny