Zmiany w certyfikacji AdWords

Zmiany w certyfikacji AdWords


Kilka dni temu Google zaktualizował wymagania dotyczące certyfikacji specjalistów i partnerów AdWords. Zmiana dotyczyła przede wszystkim czasu ważności zdanego egzaminu, który został skrócony z 24 miesięcy do 12 miesięcy.

Jak dodaje pracownik z zespołu Google, żeby otrzymać certyfikat specjalisty AdWords należy uzyskać wymgany próg poprawnych odpowiedzi z egzaminu  AdWords Fundamentals (Podstawy reklamy w AdWords)  oraz z jednego dodatkowego egzaminu do wyboru:  Search (Reklama w sieci wyszukiwania), Display (Reklama w sieci reklamowej), Video (Reklamy wideo), Shopping (Reklamy w Zakupach).  Została zmieniona również struktura przewodnika po AdWords, który z 300 stron zmalał do około 70, a jego treść skupia się na wskazówkach do jak najbardziej efektywnego wykorzystania programu AdWords w praktyce. Warto zaznaczyć, że wcześniejsza wersja przewodnika zawierała raczej wskazówki do sprawnego poruszania się po aplikacji.

Zaktualizowana treść informacji o egzaminach certyfikacyjnych AdWords można znaleźć na stronie pomocy Google Partners.

źródła: seoroundtable.comsupport.google.com

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny