Kategoria:
Narzędzia

Instagram dla firmy – jak prowadzić profil biznesowy?
Kiedy w 2012 roku Facebook przejmował platformę za miliard dolarów, eksperci z branży zastanawiali się czy jest to opłacalna inwestycja. O..

Nowe wytyczne dla stron AMP
Kilka dni temu na oficjalnym blogu Google Webmaster Central pojawiło się interesujące obwieszczenie dotyczące witryn technologii AMP. Od 1..

Nowy Messenger dla biznesu
Polski Facebook ma ponad 14 miliony aktywnych użytkowników, większość z nich korzysta także z udostępnionego przez platformę Messengera, ł..

Firefox 57 i Web Extensions – czyli rewolucja wtyczek do FF
W dniu 14 listopada 2017 nastąpi premiera nowej wersji przeglądarki Mozilla Firefox. Wśród wielu poprawek technicznych wprowadzanych w ost..

Google chce uniezależnić się od danych strukturalnych
Google dąży do wyeliminowania danych uporządkowanych. Stwierdzenie takie padło w czasie panelu, w którym brał udział Gary Illyes, podczas ..

Google Grafika: nowe filtry wyszukiwania
Warto powiedzieć o ciekawostce, jaka dostępna jest od jakiegoś czasu w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie. Ponad rok temu Google z..

Google Assistant gotowy na Halloween!
Google Assistant stał się już niezastąpionym pomocnikiem wielu użytkowników Androida. Nawet w Polsce, mimo bariery językowej, z pomocy bot..

Google Search Console – co to jest i jak go używać?
Google Search Console to potężne narzędzie analityczne dostarczające informacji o stanie witryny, jej widoczności w indeksie Google oraz p..