Kategoria:
Marketing

E-mail marketing jako droga do zwiększenia sprzedaży w naszej firmie
Dzień, jak co dzień. Droga do pracy, autobus, smartfon w ręce i przegląd prasy. W dalszej kolejności odwiedziny skrzynki e-mail. Wiadomośc..

Jak zwiększyć zasięg postów na Facebooku?
Każdemu przedsiębiorcy powinno zależeć na budowaniu trwałego, pozytywnego wizerunku. Właśnie z tego powodu decydujemy się na różne formy r..

Jak założyć sklep na Facebooku?
Trudno byłoby wyobrazić sobie prowadzenie jakiejkolwiek działalności bez wsparcia Internetu. To najskuteczniejsze medium, jeśli chodzi o k..

Czego Polacy szukają w Google? – Podsumowanie roku w Google Trends
Wyszukiwarka Google dla wielu ludzi stanowi wyrocznię i ma odpowiedź na każde pytanie. Jest to nieodłączny element przebywania w Interneci..

Marketing szeptany w Internecie – jak przeprowadzić kampanię?
Co najlepiej działa na zyskanie posłuchu w hałaśliwym miejscu? Ściszenie głosu. Podobnie sytuacja wygląda w internecie. Jeśli pragniesz do..

Nowe źródła danych w Google Trends
W Google Trends można teraz wybrać kilka różnych źródeł danych dostarczanych w czasie rzeczywistym: YouTube, Google Zakupy, Google Grafika..

Aktualizacja karty produktu w Google na urządzeniach mobilnych
Świąteczny okres to czas wzmożonego ruchu w sklepach, również tych internetowych. Właśnie w grudniu, gdy wszyscy szukają odpowiednich prez..

Instagram dla firmy – jak prowadzić profil biznesowy?
Kiedy w 2012 roku Facebook przejmował platformę za miliard dolarów, eksperci z branży zastanawiali się czy jest to opłacalna inwestycja. O..