Kategoria:
Marketing

Rola internetu w ścieżce zakupowej w raporcie IAB Polska
3 listopada 2015 roku swoją premierę miał raport „Customer Journey Online. Perspektywy Branżowe” Związku Pracodawców Branży Internetowej I..

Świat marek, czyli sprawdzona recepta na sukces
Co sprawia, że w trakcie decyzji zakupowych sięgamy po ten, a nie inny produkt? To marka stanowi dla nas często wyznacznik jakości. Kojarz..

Kilka ciekawostek ze świata domen
Poniższe zestawienie informacji ma w niewielkim stopniu zobrazować, co obecnie dzieje się na rynku domen. Jak wielka jest skala tego zjawi..

Raport Salesforce o stanie marketingu w segmencie B2B
Co jest dziś ważne dla marketerów B2B, w jakie narzędzia chcą inwestować, jak zabiegać o klientów i jak mierzyć efektywności swoich działa..

Remarketing – jak skutecznie wytropić klienta?
Czujesz się jak wygłodniały wilk, bo klienci uciekają z Twojej strony? Przedstawię Ci sprytną sztuczkę, dzięki której wytropisz i złapiesz..

Wydatki na reklamę online – wyniki badania IAB/PwC AdE
Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w pierwszym kwartale 2015 r..

Psychologia cen, czyli 12 prostych taktyk, które zwiększą zyski
10 złotych, 9,99 zł czy może 9,87 zł? Bez względu na to, czy wprowadzasz nowy produkt na niszowy rynek, sprzedajesz na Allegro buty sporto..

7 grzechów marketingu internetowego, których należy unikać
Biorąc pod uwagę tempo zmian w digital’owym świecie, musimy uczyć się go bardzo szybko. Teraz żyjemy w 2015 roku, a wciąż widzimy błędy la..

Internetowe Rewolucje Google, czyli program dla przedsiębiorców
Google chce nauczyć polskich przedsiębiorców, jak działać w sieci. Program „Internetowe Rewolucje” ma podnieść kompetencje cyfrowe 100 tys..

3 taktyki, dzięki którym wygrasz wojnę o leady B2B
Sprzedaż butów czy sukienek w internecie to bułka z masłem. W porównaniu do sprzedaży usług, szczególnie tych wyspecjalizowanych, zaoferow..

W które reklamy internauci klikają najczęściej?
Najnowszy raport gemiusAdMonitor prezentuje w jakie formaty reklamowe klikamy najchętniej. Z 12 badanych krajów, to Polacy najczęściej kli..

Daj użytkownikowi to, na co czeka – interaktywny kontent
O znaczeniu content marketingu w procesie pozycjonowania mówi się od dawna. Coraz więcej firm prowadzi blogi oraz regularnie umieszcza kol..

B2B vs B2C – znajdź różnicę
Kiedyś zasady były w miarę jasne – komunikacja sprzedażowa B2C nakierowana była głównie na emocje, B2B – na fakty i liczby. Przyjmowaliśmy..

Drogi Kliencie! Ciebie też dotyczy „rewolucja mobilna”
Mówimy Klientom o dostosowaniu stron do wyszukiwarek mobilnych i często słyszymy, że temat ich nie dotyczy, gdyż w ich branży konsumenci ..

(Anty)poradnik właściciela e-sklepu czyli 10 sposobów, aby nie sprzedać
Już co drugi Polak kupuje w Internecie. Trudno dziwić się właścicielom sklepów, którzy przenoszą swoje biznesy do sieci. Specyfika naszej ..

Raport: Marketing w wyszukiwarkach 2015
Co roku branża SEO/SEM komentuje i podsumowuje miniony rok oraz prognozuje, co nastąpi w ciągu kolejnych dwunasty miesięcy. W najnowszym r..

Multi Produkt – nowy format reklamowy Facebooka
Do tej pory nowy format reklam był dostępny tylko dzięki API Facebooka lub poprzez zewnętrzne, ale płatne programy. Oficjalnie od 17 luteg..

Być w TOP-ie
Zasady i działanie pozycjonowania są dla wielu osób czarną magią. Każdy jednak chce być na szczycie listy Google. Klienci codziennie zadaj..

YouTube gwoździem do trumny stacji muzycznych
XXI wiek przyniósł nam koniec znanych stacji muzycznych jak MTV czy VIVA, które kiedyś skupiały przed telewizorem rzesze widzów, a dzisiaj..

Współczesne wyzwania marketingu – kreowanie wizerunku w Internecie
Od kiedy Internet stał się jednym z głównych kanałów informacyjnych, firmy znalazły miejsce, gdzie mogą w efektywny i przede wszystkim rel..
Frazy brandowe
Śledząc statystyki strony internetowej w Google Analytics, często korzystamy z zakładki Słowa kluczowe – bezpłatne. Prezentowane są w niej..

Medialna kariera selfie – infografika
Fotki z „dziubkiem” zostały zdetronizowane. Absolutnym medialnym hitem jest obecnie zdjęcie gwiazd filmowych wykonane telefonem podczas te..

Gender Słowem Roku. Ekspert najbardziej medialny
Naukowcy z Uniwersytetu Warszawskiego i Fundacji Języka Polskiego z udziałem internautów wybrali Słowo Roku 2013, a PRESS-SERVICE Moni..

Studenci Wydziału Fizyki znów w światowej czołówce Google Online Marketing Challenge
W tegorocznej edycji największego międzynarodowego konkursu marketingu internetowego Google Online Marketing Challenge (GOMC) wzięły udzia..