Kategoria:
Marketing

Nowe źródła danych w Google Trends
W Google Trends można teraz wybrać kilka różnych źródeł danych dostarczanych w czasie rzeczywistym: YouTube, Google Zakupy, Google Grafika..

Aktualizacja karty produktu w Google na urządzeniach mobilnych
Świąteczny okres to czas wzmożonego ruchu w sklepach, również tych internetowych. Właśnie w grudniu, gdy wszyscy szukają odpowiednich prez..

Instagram dla firmy – jak prowadzić profil biznesowy?
Kiedy w 2012 roku Facebook przejmował platformę za miliard dolarów, eksperci z branży zastanawiali się czy jest to opłacalna inwestycja. O..

Skuteczna kampania Google AdWords – jak wybrać agencję?
10 praktycznych porad, jak rozmawiać z agencjami, by wybrać najlepszą ofertę
Klienci, z którymi rozmawiam na temat reklamy w Internecie, ..

Nowy Messenger dla biznesu
Polski Facebook ma ponad 14 miliony aktywnych użytkowników, większość z nich korzysta także z udostępnionego przez platformę Messengera, ł..

Wpływ Social Media na pozycjonowanie
Ogólna zasada jest prosta. Jeśli chcesz pozyskiwać duży, kaloryczny ruch na swoją stronę internetową, rozsiąść się wygodnie w TOPach wynik..

Kampania produktowa AdWords
Kampania produktowa AdWords, czyli skuteczna reklama sklepu online
Kampanie produktowe to jedna z wielu form promocji w systemie Google A..

Jak prowadzić bloga firmowego?
W świecie zdominowanym przez social media, prowadzenie bloga firmowego może nastręczać sporo trudności. Jesteśmy przyzwyczajeni bowiem do ..