Kategoria:
Marketing

Jak prowadzić bloga firmowego?
W świecie zdominowanym przez social media, prowadzenie bloga firmowego może nastręczać sporo trudności. Jesteśmy przyzwyczajeni bowiem do ..

Google Partners CEE Agency Day 2017 – relacja
Tegoroczna edycja CEE Agency Day, czyli konferencji dla partnerów Google z Europy Środkowo-Wschodniej, ponownie, podobnie jak dwa lata tem..

Jak prawidłowo zareklamować się w Google Maps? Korzystanie z usługi Google Moja Firma
Google Maps jest jedną z najpopularniejszych usług oferowanych przez giganta z Doliny Krzemowej. Współcześnie oferuje nie tylko możliwość ..

Mieszany model rozliczeń – wilk syty i owca cała
Wybór odpowiedniej agencji do pozycjonowania nie jest rzeczą łatwą. Z biegiem lat SEO stało się bowiem na tyle popularną i atrakcyjną form..

Google mianowało 2016 rokiem „Supershoppera”
Angielski termin Supershopper to określenie na osobę, która jest ekspertem w dziedzinie zakupów, zna wiodące trendy, najnowsze marki i akt..

Funkcjonalność strony. 5 banalnych zasad, dzięki którym zwiększysz konwersję
Im zawartość strony internetowej jest bardziej uporządkowana i przejrzysta, tym mniej użytkownik się na Ciebie denerwuje, a bardziej ma oc..

Chcesz być kontent? Zadbaj o dobry kontakt i content
Jeśli zależy Państwu na wysokiej jakości tekstów publikowanych w ramach strony internetowej przez agencję SEO, warto pamiętać o dostarczen..

Skuteczność reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych
Biorąc pod uwagę skuteczność reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych, na potencjalnych klientów najlepiej działają duże formaty i w..

Stały wzrost reklamy online – raport IAB/PwC
Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w pierwszym kwartale 2016 r..

Mobile główną platformą dla video online
Jeszcze w tym roku urządzenia mobilne staną się główną platformą do oglądania online video, zostawiając w tyle urządzenia stacjonarne – wy..

“Video marketing w polskich firmach” – RAPORT
Ogólnopolskie badanie „Video marketing w polskich firmach”, przeprowadzone przez Offon Agency, potwierdzają ogromny potencjał video. Ta fo..

Zamiar konsumenta ma większe znaczenie niż dane demograficzne
Marketerzy, którzy chcąc dotrzeć do konsumentów, polegają tylko na danych demograficznych, ryzykują utratę ponad 70% potencjalnych klientó..

4 momenty zakupowe, które każdy marketer musi znać
Zmieniły się zachowania i oczekiwania konsumentów. Zaczęli oni korzystać z ogromnych możliwości, jakie dają telefony komórkowe. Oprócz spr..

Jak wygląda rynek polskiej reklamy internetowej?
Na Facebooku nie znajdziemy reklamy wideo farmaceutyków, ale obejrzymy spoty, które promują alkohole wysokoprocentowe. Adidas, Nestle, T-M..

Bezpłatne szkolenie dla KOBIET BIZNESU
Międzynarodowe badania wykazują, że Polki są najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Europie i coraz więcej z nich prowadzi własne firmy..

Legendy Google – Dzień z życia Larrego Page’a
Na specjalnej konferencji kryzysowej miało miejsce spotkanie zarządu Google z założycielami firmy – Sergey’em Brin’em i Larrym Page’em.
-..

Jak używać filmów w marketingu? 20 pomysłów do wypróbowania już dziś
Pamiętasz czasy, kiedy przyzwoity wygląd strony internetowej z kilkoma słowami kluczowymi na stronach produktów był wystarczający? Dziś to..

Snapchat – nowy sposób na dotarcie do klienta
Snapchat to aplikacja mobilna, która obecnie podbija świat. Zarówno celebryci, blogerzy jak i znane marki, wykorzystują ją do codziennej k..

TOP 10 najbardziej upiornych klientów agencji SEO
Co kraj, to obyczaj. Co branża, to inna specyfika pracy, ale też inni kontrahenci. W branży marketingu internetowego, gdzie efekty pracy n..

First Click Free, czyli skuteczne zarabianie w Google News
Metoda First Click Free (Pierwsze wejście bez ograniczeń) w Google News została opracowana przez specjalistów pracujących dla giganta wysz..

Przedświąteczny e-commerce czyli bożonarodzeniowe trendy w internecie
Wraz z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia w galeriach handlowych wzrasta ruch. Tłumy ludzi w poszukiwaniu prezentów dla swoich blisk..

„Rok w wyszukiwarce” czyli o co pytaliśmy Google w 2015 roku
Podsumowanie roku 2015 i spojrzenie wstecz przez pryzmat wyszukiwarki Google to coroczne zestawienie wydarzeń i tematów, które interesował..

Nastolatki nie odróżniają reklam oraz wyników wyszukiwania
Młode pokolenie nie widzi różnicy między reklamą a wynikami wyszukiwania Google. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez brytyjską agenc..

Optymalizacja filmów w serwisie YouTube
Każda osoba publikująca swoje filmy w serwisie YouTube z czasem zastanawia się, jak powiększyć zasięg odbiorców. Istnieje kilka sposobów n..