Kategoria:
Marketing

Jak budować strategię content marketingową?
Content marketing w dzisiejszych czasach jest jednym z najważniejszych elementów działań promocyjnych w internecie. Wartościowe i unikalne..

Czy rozpieszczanie klientów za wszelką cenę jest dobrym kierunkiem?
Customer experience, czyli doświadczenie klienta, w zderzeniu z problemami czy wyzwaniami, jakie stawia relacja z dostawcą produktów lub u..

11 sposobów na darmową reklamę firmy w Internecie
Czy istnieje coś takiego jak „darmowa reklama”? Jeszcze kilkadziesiąt lat temu mogłoby to budzić duże wątpliwości, ale w dobie Internetu m..

Marketing online w czasach zarazy
Oglądane w telewizji obrazy rozprzestrzeniającego się wirusa COVID-19 jeszcze nie tak dawno wydawały nam się czymś bardzo odległym. Dziś m..

COVID-19 – co zrobić, aby pandemia nie zaszkodziła Twojemu biznesowi?
Obecna sytuacja na świecie związana z COVID-19 nie napawa optymizmem. Kto może, zamknął się w czterech ścianach własnego domu. Praca biuro..

Branding dla początkujących, czyli jak zbudować silną markę w Internecie?
Aby zdobyć popularność w sieci, trzeba zabawić się w stratega. Budowanie marki wymaga bowiem przemyślanych, spójnych i dobrze zaplanowanyc..

Ile kosztuje reklama w internecie, czyli jak zainwestować pieniądze w promocję firmy w sieci?
Coraz więcej osób zaczyna zdawać sobie sprawę, że być albo nie być w internecie w dużym stopniu zależy od reklamy. Jakie środki trzeba prz..

Marketing wirusowy koronawirusa. Jak wpłynął na wyszukiwarkę?
W świecie marketingu internetowego trzeba być non stop na bieżąco. Także z wydarzeniami medialnymi i społecznymi, którymi żyją klienci. Os..