Kategoria:
Marketing

Branding dla początkujących, czyli jak zbudować silną markę w Internecie?
Aby zdobyć popularność w sieci, trzeba zabawić się w stratega. Budowanie marki wymaga bowiem przemyślanych, spójnych i dobrze zaplanowanyc..

Ile kosztuje reklama w internecie, czyli jak zainwestować pieniądze w promocję firmy w sieci?
Coraz więcej osób zaczyna zdawać sobie sprawę, że być albo nie być w internecie w dużym stopniu zależy od reklamy. Jakie środki trzeba prz..

Marketing wirusowy koronawirusa. Jak wpłynął na wyszukiwarkę?
W świecie marketingu internetowego trzeba być non stop na bieżąco. Także z wydarzeniami medialnymi i społecznymi, którymi żyją klienci. Os..

10 heurystyk Jakoba Nielsena, czyli co wspólnego ma SEO, UX oraz UI?
Heurystyki Nielsena powstały w celu przedstawienia uogólnionych zasad dotyczących projektowania komunikacji człowieka z maszynami. Jakob N..

Topical Authority – czym jest i jak wpływa na SEO?
Określenie Topical Authority coraz częściej pojawia się w kontekście witryn internetowych. Termin ten nie zawsze nazywany jest „po imieniu..

Czy Twoja witryna potrzebuje pozycjonowania?
Jesteś przedsiębiorcą. Świadczysz usługi, masz e-sklep, sprzedajesz. Oczywiście chcesz zaistnieć w sieci i pokazać w niej swoją firmę w ja..

Ile kosztuje reklama na Facebooku?
Reklama na Facebooku może kosztować nas kilka groszy bądź kilkaset tysięcy złotych. Nie ma granicy – możemy wydać tyle ile zaplanowaliśmy…

Content marketing – co to jest, jak działa i jakie daje korzyści?
Content marketing jest aktualnie jednym z najpopularniejszych rodzajów marketingu. Zainteresowanie tym pojęciem znacząco wzrosło na przest..

Co to jest Inbound Marketing?
W szybko zmieniającym się świecie niezwykle istotnym elementem działań marketingowych jest dostosowywanie swoich działań do aktualnych zac..

Pozycjonowanie aplikacji mobilnych w Google Play i Apple AppStore
Rynek smartfonów wyposażonych w systemy iOS i Android prężnie się rozrasta. Z roku na rok coraz więcej czasu poświęcamy na przeglądanie st..

Reklamy przypominające i blokowanie reklam w Google
Google udostępni użytkownikom funkcje, pozwalające na czasowe wyciszanie reklam przypominających. Funkcja blokowania reklam Google umożliw..

Real Time Marketing – czym jest i jakie daje efekty?
Pojęcie dobry marketing odkrywa przed nami coraz więcej zagadnień i mechanizmów, dzięki którym coraz sprawniej posługujemy się narzędziami..

E-mail marketing jako droga do zwiększenia sprzedaży w naszej firmie
Dzień, jak co dzień. Droga do pracy, autobus, smartfon w ręce i przegląd prasy. W dalszej kolejności odwiedziny skrzynki e-mail. Wiadomośc..

Jak zwiększyć zasięg postów na Facebooku?
Każdemu przedsiębiorcy powinno zależeć na budowaniu trwałego, pozytywnego wizerunku. Właśnie z tego powodu decydujemy się na różne formy r..

Jak założyć sklep na Facebooku?
Trudno byłoby wyobrazić sobie prowadzenie jakiejkolwiek działalności bez wsparcia Internetu. To najskuteczniejsze medium, jeśli chodzi o k..

Czego Polacy szukają w Google? – Podsumowanie roku w Google Trends
Wyszukiwarka Google dla wielu ludzi stanowi wyrocznię i ma odpowiedź na każde pytanie. Jest to nieodłączny element przebywania w Interneci..

Marketing szeptany w Internecie – jak przeprowadzić kampanię?
Co najlepiej działa na zyskanie posłuchu w hałaśliwym miejscu? Ściszenie głosu. Podobnie sytuacja wygląda w internecie. Jeśli pragniesz do..

Nowe źródła danych w Google Trends
W Google Trends można teraz wybrać kilka różnych źródeł danych dostarczanych w czasie rzeczywistym: YouTube, Google Zakupy, Google Grafika..

Aktualizacja karty produktu w Google na urządzeniach mobilnych
Świąteczny okres to czas wzmożonego ruchu w sklepach, również tych internetowych. Właśnie w grudniu, gdy wszyscy szukają odpowiednich prez..

Instagram dla firmy – jak prowadzić profil biznesowy?
Kiedy w 2012 roku Facebook przejmował platformę za miliard dolarów, eksperci z branży zastanawiali się czy jest to opłacalna inwestycja. O..

Skuteczna kampania Google AdWords – jak wybrać agencję?
10 praktycznych porad, jak rozmawiać z agencjami, by wybrać najlepszą ofertę
Klienci, z którymi rozmawiam na temat reklamy w Internecie, ..

Nowy Messenger dla biznesu
Polski Facebook ma ponad 14 miliony aktywnych użytkowników, większość z nich korzysta także z udostępnionego przez platformę Messengera, ł..

Wpływ Social Media na pozycjonowanie
Ogólna zasada jest prosta. Jeśli chcesz pozyskiwać duży, kaloryczny ruch na swoją stronę internetową, rozsiąść się wygodnie w TOPach wynik..

Kampania produktowa AdWords
Kampania produktowa AdWords, czyli skuteczna reklama sklepu online
Kampanie produktowe to jedna z wielu form promocji w systemie Google A..