Kategoria:
Marketing

Black Friday – kampanie reklamowe
Zgodnie z tym, o czym wspominałem w pierwszej części naszego miniporadnika, w okresie Black Week (czyli od Black Friday do Cyber Monday) ..

Black Friday – wielkie święto e-commerce
Black Friday, czyli dzień wielkich wyprzedaży, przypadający w tym roku 27 listopada, szturmem zdobywa polski rynek – najlepiej jest to wid..

Jak budować strategię content marketingową?
Content marketing w dzisiejszych czasach jest jednym z najważniejszych elementów działań promocyjnych w internecie. Wartościowe i unikalne..

Czy rozpieszczanie klientów za wszelką cenę jest dobrym kierunkiem?
Customer experience, czyli doświadczenie klienta, w zderzeniu z problemami czy wyzwaniami, jakie stawia relacja z dostawcą produktów lub u..

11 sposobów na darmową reklamę firmy w Internecie
Czy istnieje coś takiego jak „darmowa reklama”? Jeszcze kilkadziesiąt lat temu mogłoby to budzić duże wątpliwości, ale w dobie Internetu m..

Marketing online w czasach zarazy
Oglądane w telewizji obrazy rozprzestrzeniającego się wirusa COVID-19 jeszcze nie tak dawno wydawały nam się czymś bardzo odległym. Dziś m..

COVID-19 – co zrobić, aby pandemia nie zaszkodziła Twojemu biznesowi?
Obecna sytuacja na świecie związana z COVID-19 nie napawa optymizmem. Kto może, zamknął się w czterech ścianach własnego domu. Praca biuro..

Branding dla początkujących, czyli jak zbudować silną markę w Internecie?
Aby zdobyć popularność w sieci, trzeba zabawić się w stratega. Budowanie marki wymaga bowiem przemyślanych, spójnych i dobrze zaplanowanyc..