Kategoria:
Marketing

Omnichannel i multichannel
Omnichannel marketing to stosunkowo nowe zjawisko w marketingu. Jest to strategia, której głównym założeniem jest to, że różne kanały komu..

Content marketing dla branży odzieżowej
Działania mające na celu rozreklamowanie danej marki muszą być zawsze dobrze przemyślane, dopasowane do grupy docelowej oraz prowadzone na..

Co to jest slogan reklamowy
„Das Auto”, „I’m lovin’ it”, „Ty tu urządzisz”, „Wyższa kultura bankowości” – kojarzycie te sformułowania? Potraficie dopasować je do właś..

Jak działa marketing partnerski. Miniporadnik
Wprowadzenie do marketingu partnerskiego
Marketing partnerski – inaczej marketing relacyjny – jest jednym z najważniejszych narzędzi w ..

Landing page – 16 błędów, które wpływają na Twoją konwersję
Landing page to strona, która jest stworzona tak, aby przyciągała uwagę użytkowników i prezentowała im najistotniejsze informacje o oferci..

Jak zaprojektować stronę główną
Stworzenie strony głównej witryny jest trudnym i wielowymiarowym procesem, który łączy nad jej wyglądem, user experience, tekstami, nawiga..

Identyfikacja wizualna marki – nie możesz o tym zapomnieć
Droga do wysokich wyników sprzedażowych – a co za tym idzie – sukcesu marki jest długa i trudna. Jednym z najważniejszych czynników pozwal..

Co robić, by twoja obecność w social mediach była bardziej zauważalna?
Jeśli jesteś marką, istnieje zerowa szansa, że nie posiadasz obecnie profilu w mediach społecznościowych. Jednak pytani brzmi: ile marek m..

5 narzędzi które pomogą Ci w zarządzaniu social mediami
Szukasz najlepszego oprogramowania do zarządzania mediami społecznościowymi, żeby rozwijać swoją obecność online?
Może potrzebujesz lep..

Powielenie treści – uzupełnienie
Problematyka powielonej treści na stronach internetowych jest zjawiskiem bardzo szerokim. Obejmuje wiele aspektów, które nie zostały porus..

Kampanie produktowe Google
Szybkie i skuteczne dotarcie z ofertą do klienta jest bardzo ważnym krokiem na drodze do budowania przychodów w sklepie internetowym. Konw..

Feed produktowy – jak go ręcznie stworzyć?
Skuteczne działania promocyjne sklepów internetowych skupiają się wokół prezentacji oferty w możliwie wielu miejscach. Najpopularniejszymi..

Mini narzędzia pomocne w czasie analizy SEO
Analiza strony pod kątem zgodności z wytycznymi Google dla webmasterów oraz zmieniającymi się ciągle algorytmami wyszukiwania to zadanie, ..

Jak dobierać słowa kluczowe?
Dobór i planowanie słów kluczowych to podstawowe elementy budowania strategii pozycjonowania. Optymalizacja, tworzenie planu contentowego ..

Remarketing standardowy vs. dynamiczny
Remarketing jest bardzo popularną formą reklamy, z którą spotkał się praktycznie każdy użytkownik Internetu. W praktyce marketingu online ..

Jak skutecznie zbudować listę mailingową? Kompleksowe porady
Każdemu, kto prowadzi własny biznes i reklamuje swoją markę w Internecie, zależy na dotarciu do jak największej liczby odbiorców. Im więce..

12 kluczowych działań skutecznej promocji wydarzenia
Organizacja wydarzeń jest bardzo ważnym elementem działalności wielu branż. Spotkania na żywo bądź w wersji online, które mają przyciągnąć..

Black Friday – kampanie reklamowe
Zgodnie z tym, o czym wspominałem w pierwszej części naszego miniporadnika, w okresie Black Week (czyli od Black Friday do Cyber Monday) ..

Black Friday – wielkie święto e-commerce
Black Friday, czyli dzień wielkich wyprzedaży, przypadający w tym roku 27 listopada, szturmem zdobywa polski rynek – najlepiej jest to wid..

Jak budować strategię content marketingową?
Content marketing w dzisiejszych czasach jest jednym z najważniejszych elementów działań promocyjnych w internecie. Wartościowe i unikalne..

Czy rozpieszczanie klientów za wszelką cenę jest dobrym kierunkiem?
Customer experience, czyli doświadczenie klienta, w zderzeniu z problemami czy wyzwaniami, jakie stawia relacja z dostawcą produktów lub u..

11 sposobów na darmową reklamę firmy w Internecie
Czy istnieje coś takiego jak „darmowa reklama”? Jeszcze kilkadziesiąt lat temu mogłoby to budzić duże wątpliwości, ale w dobie Internetu m..

Marketing online w czasach zarazy
Oglądane w telewizji obrazy rozprzestrzeniającego się wirusa COVID-19 jeszcze nie tak dawno wydawały nam się czymś bardzo odległym. Dziś m..

COVID-19 – co zrobić, aby pandemia nie zaszkodziła Twojemu biznesowi?
Obecna sytuacja na świecie związana z COVID-19 nie napawa optymizmem. Kto może, zamknął się w czterech ścianach własnego domu. Praca biuro..