Kategoria:
Marketing

Co to jest slogan reklamowy
„Das Auto”, „I’m lovin’ it”, „Ty tu urządzisz”, „Wyższa kultura bankowości” – kojarzycie te sformułowania? Potraficie dopasować je do właś..

Jak działa marketing partnerski. Miniporadnik
Wprowadzenie do marketingu partnerskiego
Marketing partnerski – inaczej marketing relacyjny – jest jednym z najważniejszych narzędzi w ..

Landing page – 16 błędów, które wpływają na Twoją konwersję
Landing page to strona, która jest stworzona tak, aby przyciągała uwagę użytkowników i prezentowała im najistotniejsze informacje o oferci..

Jak zaprojektować stronę główną
Stworzenie strony głównej witryny jest trudnym i wielowymiarowym procesem, który łączy nad jej wyglądem, user experience, tekstami, nawiga..

Identyfikacja wizualna marki – nie możesz o tym zapomnieć
Droga do wysokich wyników sprzedażowych – a co za tym idzie – sukcesu marki jest długa i trudna. Jednym z najważniejszych czynników pozwal..

Co robić, by twoja obecność w social mediach była bardziej zauważalna?
Jeśli jesteś marką, istnieje zerowa szansa, że nie posiadasz obecnie profilu w mediach społecznościowych. Jednak pytani brzmi: ile marek m..

5 narzędzi które pomogą Ci w zarządzaniu social mediami
Szukasz najlepszego oprogramowania do zarządzania mediami społecznościowymi, żeby rozwijać swoją obecność online?
Może potrzebujesz lep..

Powielenie treści – uzupełnienie
Problematyka powielonej treści na stronach internetowych jest zjawiskiem bardzo szerokim. Obejmuje wiele aspektów, które nie zostały porus..