Kategoria:
Linki Sponsorowane

Google Partners CEE Agency Day 2017 – relacja
Tegoroczna edycja CEE Agency Day, czyli konferencji dla partnerów Google z Europy Środkowo-Wschodniej, ponownie, podobnie jak dwa lata tem..

Pozycjonowanie vs. Google AdWords. Co jest lepsze – SEO czy PPC?
Zadajesz sobie pytanie, która formę reklamy w Internecie wybrać? Zastanawiasz się pomiędzy wyborem usługi pozycjonowania stron internetowy..

Konwersje telefoniczne, które prowadzą do sprzedaży
Mobilne reklamy typu „kliknij, aby połączyć” sprawiły, że konsumenci mogą dziś łatwiej dzwonić do wybranej firmy. Liczba połączeń nieustan..

Reklama w poczcie Gmail – kolejny sposób na dotarcie do klienta
Google oferuje swoim reklamodawcom wiele powierzchni reklamowych. Mogą oni wybierać przestrzenie począwszy od sieci wyszukiwania, sieci re..

Nowość: lokalne reklamy w Google Maps
Google ogłosił ostatnio, że w serwisie Google Maps będą wyświetlane reklamy lokalnych firm. Użytkownik zobaczy je jako pinezki rozmieszczo..

Koniec z reklamami „chwilówek” w AdWords
Już w połowie lipca Google wprowadzi globalny zakaz reklamowania poprzez AdWords szybkich pożyczek zwanych „chwilówkami”. Od 13 lipca 201..

Nowość! Google usuwa boczny panel z reklamami AdWords
Linki sponsorowane Adwords przechodzą właśnie dużą przemianę. Z prawej strony wyników wyszukiwania znikną reklamy. Google chce je wszystki..

Nowe rozszerzenie reklam AdWords
Od pewnego czasu w linkach sponsorowanych Google w języku polskim można zauważyć nowe pole reklamy. Oprócz dotychczasowych opcji dodawanyc..