Kategoria:
Linki Sponsorowane

5 funkcji Google AdWords, które powinieneś wypróbować w 2016 roku
W ubiegłym roku Google wprowadził kilka nowych funkcji w programie AdWords. Oznacza to, że istnieje kilka nowych sposobów dla reklamodawcó..

Nowe formaty reklam Google do promowania aplikacji
Według badań Mobile App Marketing Insights jedna na cztery zainstalowane aplikacje mobilne nigdy nie zostanie użyta. Jednak Google na wiel..

Google Shopping, czyli jak szybko dotrzeć do klienta na Święta
Miliony produktów sprzedawanych online przed Świętami to rzecz naturalna. Klienci chcą oszczędzić sobie stresu w obleganych centrach handl..

Nastolatki nie odróżniają reklam oraz wyników wyszukiwania
Młode pokolenie nie widzi różnicy między reklamą a wynikami wyszukiwania Google. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez brytyjską agenc..

Wszystkiego najlepszego AdWords!
AdWords pierwszy raz pojawił się w październiku 2000 roku by połączyć małe i duże przedsiębiorstwa z konsumentami, którzy w szybkim tempie..

Nowość! Targetowanie reklam na podstawie Twojej bazy e-mail
Zapowiadana pod koniec września nowa usługa Google nosi nazwę Customer Match i właśnie pojawiła się w panelu AdWords. Pozwala reklamodawco..

Jak hakerzy wykorzystują usługę Google AdWords
Może się zdarzyć, że po wpisaniu w wyszukiwarkę Google słowa „AdWords”, na szczycie wyników pojawiła się tajemnicza strona. Na pierwszy rz..

Natywne reklamy w Gmailu dostępne w AdWords
Google stara się rozszerzać strategie marketingu e-mailowego i testować sposoby na wyświetlanie użytkownikom trafniejszych ofert za pomocą..

Zmiany w systemie reklamowym AdWords
Wielkość ekranów telefonów i tabletów zwiększa się, a mimo to ciągle nieumyślnie klikamy w reklamy. Aż 50% takich akcji jest przypadkowe. ..

Gmail Sponsored Promotions (GSP) – kolejna forma reklamy dobrze spersonalizowanej
Gmail Sponsored Promotion to kolejny format reklam dostarczany przez Google, który dzięki angażującej formie oraz innowacyjności dociera d..

Nowe rozszerzenie reklam w Google AdWords
Na początku września Google dodało nowe rozszerzenie reklam. Od tej pory reklamy zajmują więcej miejsca i łatwiej je dostrzec, gdyż wyniki..

Blokady kont Adsense – oszuści czy oszukani – jak uniknąć bana?
Reklamy od Google są najpopularniejszą formą zarabiania na stronach internetowych, blogach itp. Dla wielu, na tym właśnie opiera się sens ..
Frazy brandowe
Śledząc statystyki strony internetowej w Google Analytics, często korzystamy z zakładki Słowa kluczowe – bezpłatne. Prezentowane są w niej..

Planer słów kluczowych
Niegdyś używało się Narzędzia propozycji słów kluczowych w celu dobrania odpowiednich fraz kluczowych dla witryny. W chwili obecnej narzęd..

Adwords: Ustalanie stawek według harmonogramu
W Adwords możliwe jest dostosowywanie stawek za dane słowo w zależności od pory dnia lub tygodnia. Dlaczego takie ustawienia mogą stać się..

Google Adwords: czy nasza inwestycja w reklamę zawsze się zwróci?
Tytułowe pytanie postawione zostało nieco prowokacyjnie. Program reklamowy Google działa już od wielu lat. Sama firma szczyci się wieloma..

Dla kogo 10 000$? O Google Grants słów kilka…
Od samego początku Google AdWords było przedsięwzięciem czysto komercyjnym. Z jednej strony najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka, z d..

Kierowanie „demograficzne” w Google AdWords
System Google AdWords cały czas ewoluuje. Prowadzącym kampanie przekazywane są nowe funkcjonalności opracowane przez specjalistów Google. ..

Skuteczna ocena konkurencji, czyli analiza aukcji w Google Adwords
Google Adwords to program, którego jedną z zasad działania są aukcje polegające na porównywaniu stawek oferowanych przez różnych reklamoda..

Jakie reklamy wideo na YouTube?
Jak zostało wspomniane w ostatnim wpisie dotyczącym działań reklamowych na portalu YouTube, daje nam on szerokie pole manewru pod tym wzgl..
Rozszerzenia reklam Google Adwords
Reklama tekstowa Google Adwords składa się z podstawowych, niezbędnych i zawsze występujących elementów: nagłówek, dwa wersy tekstu, opisu..
widzialni.pl – Certyfikowany Partner Google Adwords
Google stara się regulować i dbać o to, aby rynek tworzenia i prowadzenia kampanii Google Adwords był uporządkowany. Firmom, agencjom prow..
Interaktywny kurs Google Adwords
Każdy, kto jest trochę zorientowany w specyfice, prawach i zasadach, jakie rządzą programem reklamowym Google Adwords, wie, że wbrew pozor..
Nowy interfejs SERP’ów ? Tylko TOP3 wchodzi w grę
Chodzą słuchy, że Google testuje nowy wygląd SERP-ów (stron wyników wyszukiwania). Obecnie testy trwają na małej, losowo wybranej przez al..