preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Jak zwiększyć zasięg postów na Facebooku?

Jak zwiększyć zasięg postów na Facebooku?

Każdemu przedsiębiorcy powinno zależeć na budowaniu trwałego, pozytywnego wizerunku. Właśnie z tego powodu decydujemy się na różne formy reklamy – ulotki, plakaty, newsletter czy fanpage, które zwiększają popularność danej firmy. Odpowiednia reklama jest kluczem do sukcesu, a obecność w social media daje większe możliwości.

Social media – od czego zacząć?

Coraz więcej osób korzysta z wszelkiego rodzaju profili w social mediach, zarówno jeśli chodzi o osoby prywatne, jak i przedsiębiorstwa chcące zwiększyć zasięg wśród potencjalnych klientów. Nie wystarczy tylko mieć fanpage’a. Trzeba również wiedzieć, w jaki sposób go prowadzić, aby zyskać popularność oraz zwiększyć oglądalność. Przede wszystkim powinniśmy regularnie publikować posty. Im większa aktywność na Facebooku, tym większa szansa, że odbiorcy dotrą do publikowanych przez nas treści. Zapewniamy tym samym, że jest dla nas ważny kontakt z użytkownikami.

Udostępnienia, polubienia i komentarze

O atrakcyjności danego fanpage’a świadczy ilość polubień oraz udostępnień, dlatego powinno nam zależeć na tym, aby jak największa liczba internautów angażowała się w życie naszego profilu na Facebooku. Postaw na różnorodność. Atrakcyjność w dużej mierze zależy od publikowanych treści. Mogą to być grafiki, pliki tekstowe czy video. Istotne jest jednak to, aby wpisy były różnorodne. Nie ma nic gorszego niż nuda. Interakcja to jeden z aspektów, na który powinniśmy zwrócić uwagę. Im więcej komentarzy, udostępnień oraz polubień, tym lepiej dla naszego fanpage’a. W jaki sposób zwiększyć jego popularność? Warto organizować konkursy z nagrodami. Zwycięzca w zamian za określoną aktywność, może liczyć na drobne upominki.

Newsletter i wydarzenia

Newsletter to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Dzięki niej nie dajemy o sobie zapomnieć internautom. Warto regularnie informować o publikowanej treści. Podlinkowane posty stają się popularniejsze i docierają do większego grona odbiorców. Informują użytkownika o ważniejszych wydarzeniach. Organizujesz koncert? A może spotkanie dotyczące podróży? Niech użytkownicy dowiedzą się o tym, aby mogli wziąć udział.

Udzielanie się w grupach

Dbając o popularność naszego fanpage’a, powinniśmy zadbać nie tylko o publikowane przez nas treści. Udzielanie się w określanych grupach również staje się skuteczną formą reklamy. Warto publikować posty czy komentować dane wpisy na stronach poświęconych podobnej tematyce. Im częściej będziemy udzielać się na Facebooku, tym większa szansa na zwiększenie popularności. Jedną z najprostszych metod zyskiwania popularności jest szeroko pojęta aktywność na Facebooku. Warto interesować się tym, kto i gdzie wspomina o naszym fanpage’u – odpowiedź w komentarzu pozwala utrzymać kontakt z odbiorcą, tym samym udowadniając, że jest dla nas ważny. Istotną kwestią jest również odpowiadanie na wiadomości. Im szybciej na nie reagujemy, tym lepiej dla naszego wizerunku.

Odnośniki do innych postów

Warto przypominać internautom o publikowanych wcześniej wpisach. W tym celu można zamieszczać odnośniki do starszych postów. Użytkownicy nie tylko przeczytają aktualne informacje, ale również dotrą do treści poświęconych podobnej tematyce. Jest to szczególnie istotne wtedy, gdy tworzymy cykl artykułów.

Styl wpisów

Od profilu działalności zależeć będzie styl naszych postów. Inny będzie dla kapeli rockowej, a inny dla biura radcy prawnego. Większą popularność zyskują humorystyczne wpisy, jednak należy pamiętać o tym, aby nie przesadzić – w końcu powinno nam zależeć na tym, aby zachować poważny wizerunek i zyskać odpowiedni szacunek.

1
Komentarz
Dodaj własny
  1. 1

    facebook to najpopularniejsze narzędzie mediów społecznościowych. dobre firmy muszą zwiększać zasięg!

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony