Interaktywny kurs Google Adwords
Każdy, kto jest trochę zorientowany w specyfice, prawach i zasadach, jakie rządzą programem reklamowym Google Adwords, wie, że wbrew pozorom wcale nie jest łatwo stworzyć efektywną i opłacalną kampanię reklamową.
Google często zachęca firmy do skorzystania z możliwości promocyjnych, jakie oferuje nam ich program reklamowy. Przesyłane są kupony promocyjne, czy też oferowane są dodatkowe środki po aktywacji konta.
Co zrobić po otrzymaniu kuponu promocyjnego?
Załóżmy, że w takiej sytuacji przeciętny Kowalski-właściciel małej firmy, decyduje się skorzystać otrzymanych bonusowych środków. Zakłada konto, przelewa środki pieniężne niezbędne do jego aktywacji. Następnie w pośpiechu, korzystając z podpowiedzi pomocy Google Adwords, tworzy swoją pierwszą kampanię. Chaotycznie i przypadkowo dobiera słowa kluczowe, źle dzieli je na grupy reklamowe, tworzy reklamy, które jak wkrótce się okaże, nie będą zachęcać jego potencjalnych klientów do odwiedzin strony firmowej. Popełnia masę błędów. W efekcie czego jakość kampanii zostanie bardzo nisko oceniona przez system klasyfikacyjny Google.
W najczarniejszym scenariuszu, przy bardzo złym zaplanowaniu i dostosowaniu kampanii, Kowalski uzyskuje bardzo małą liczbę kliknięć, które kosztują coraz więcej.


Wiele osób, tak jak w powyższym przykładzie, rozpoczyna tworzenie kampanii Google Adwords na własną rękę. Najczęściej kończy to się dużym rozczarowaniem. Wykorzystaniem środków promocyjnych oraz własnych, ostatecznie rezygnacją z płatnej reklamy w wyszukiwarce.
Nie musi tak być. Sposobu tworzenia kampanii można się nauczyć. Być może wielu z Was korzystało do tej pory z pisanych niejasnym językiem, zagmatwanych, pełnych skrótów myślowych i hermetycznych przez to podręczników, czy też kursów obsługi i nauki programu reklamowego Google Adwords. W rezultacie wiedza zdobyta w ten sposób była nikła, niewystarczająca. Osoba pragnąca się czegoś nauczyć szybko zarzucała ten sposób nauki. Tutaj wracamy znów do przedstawionego wyżej przykładu…
Czy jest inny sposób nauki?
Tak, inna opcja zdobycia wiedzy istnieje. Wydaliśmy niedawno wraz z inną poznańską firmą (Edustacja) szkolenia z zakresu Google Adwords.
Co różni nasz kurs od innych, dostępnych w internecie czy też stacjonarnych, w formie wykładów szkoleń?
Przede wszystkim to, że… nie jest nudny. Pisany jest przystępnym językiem. Staraliśmy się pokazać najkrótszą drogę do celu. Celu, którym jest oczywiście zdobycie przez każdego kursanta umiejętności samodzielnego stworzenia efektywnej kampanii Google Adwords.
Ważną rolę w naszym kursie odgrywają filmy, które demonstrują dokładnie sposób budowania kampanii. Nowatorskie i prawdopodobnie niedostępne w żadnym innym szkoleniu są interaktywne ćwiczenia, które umożliwiają w najbardziej skuteczny sposób sprawdzenie i utrwalenie zdobytej wiedzy.
Więcej informacji i wersja demo kursu dostępna na stronie: Zapraszamy!


+ Nie ma komentarzy
Dodaj własny