
Google zmienia układ Panelu wiedzy o firmie
Panel wiedzy to rozszerzony wynik wyszukiwania, który z reguły wyświetlany jest gdy wyszukujemy konkretnego brandu lub placówki. Oprócz prezentowania informacji umożliwia on ich zapisanie oraz podzielenie się nimi za pomocą social media.
Do tej pory przycisk zapisu znajdował się w prawym górnym rogu błękitnego pola, nieopodal nazwy firmy. Przycisk udostępniania znajdował się w pasku funkcyjnym poniżej, między kilkoma innymi.
Google postanowiło zamienić miejscami oba przyciski.
Zmianę tę zobaczą jedynie użytkownicy urządzeń mobilnych. Obecnie nie jest ona jeszcze widoczna w polskiej wersji wyszukiwarki.
Czasem pozornie niewielkie zmian UX mogą znacznie wpłynąć na zachowanie użytkowników i ruch w sieci. Jak sądzicie – czy to jedna z takich zmian?


Znowu zmiany. Dobrym zdziwieniem była opcja strony internetowej budowanej w kreatorze „Moja Firma”, jak się później okazało po kliknięciu na „website” zamiast przenosić do naszej strony www przenosiło do właśnie tej Googlowej wizytówki…
Topornie im to idzie.