Google zmienia układ Panelu wiedzy o firmie

Google zmienia układ Panelu wiedzy o firmie


Panel wiedzy to rozszerzony wynik wyszukiwania, który z reguły wyświetlany jest gdy wyszukujemy konkretnego brandu lub placówki. Oprócz prezentowania informacji umożliwia on ich zapisanie oraz podzielenie się nimi za pomocą social media.

Do tej pory przycisk zapisu znajdował się w prawym górnym rogu błękitnego pola, nieopodal nazwy firmy. Przycisk udostępniania znajdował się w pasku funkcyjnym poniżej, między kilkoma innymi.

Dawny Panel wiedzy Google

Dawny Panel wiedzy Google

Google postanowiło zamienić miejscami oba przyciski.

Nowy Panel wiedzy Google

Nowy Panel wiedzy Google

Zmianę tę zobaczą jedynie użytkownicy urządzeń mobilnych. Obecnie nie jest ona jeszcze widoczna w polskiej wersji wyszukiwarki.

Czasem pozornie niewielkie zmian UX mogą znacznie wpłynąć na zachowanie użytkowników i ruch w sieci. Jak sądzicie – czy to jedna z takich zmian?

1 Komentarz

Dodaj własny
  1. 1
    Adwave

    Znowu zmiany. Dobrym zdziwieniem była opcja strony internetowej budowanej w kreatorze „Moja Firma”, jak się później okazało po kliknięciu na „website” zamiast przenosić do naszej strony www przenosiło do właśnie tej Googlowej wizytówki…

    Topornie im to idzie.

+ Napisz komentarz