Widzialni cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Personalize" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all

Google Adwords – reklama na YouTube.com

Nikt nie ogląda twojego kanału filmowego na YouTube? Bardzo chciałbyś uzyskać choć kilka komentarzy pod swoimi filmami? Wiesz, że twoi potencjalni klienci oglądają określone filmy, o wąskiej tematyce i chciałbyś im coś przekazać? Masz wideo-reklamę  swojej firmy, która jest efektowna i dobrze mógłby wpłynąć na twój biznesowy wizerunek? A może wprowadzasz na rynek nowy produkt, chciałbyś go zaprezentować swojej grupie odbiorców, jednak dotychczasowa akcja z banerami nie przyniosła efektów?

W 2006 roku świat obiegła zaskakująca, a można nawet rzec szokująca, informacja o zakupie największego portalu pozwalającego na zamieszczanie filmów wideo w sieci przez potentata i dominanta na rynku wyszukiwarek, czyli, wszystkim dobrze znaną firmę Google. Większość komentatorów tego zdarzenia, nie miało wątpliwości, iż popularne, acz mało rentowne do tej pory YouTube w planach strategów Google ma stać się olbrzymią platformą reklamową oraz przedłużeniem oraz rozwinięciem sieci reklamowej korporacji z Mountain View.

Przez kilka następnych lat dane dotyczące zysków z reklam dotyczące tylko i wyłącznie przychodów z serwisu filmowego nie były podawane otwarcie do wiadomości. Tajemnicą poliszynela było jednak to, że gigantyczny portal nie przynosi spodziewanych zysków.

Minął jednak pewien czas i wydaje się, że reklamodawcy coraz bardziej przekonują się do działań reklamowych na największym portalu z materiałami wideo. Czy można się temu dziwić? Miliony odbiorców, niezliczone ilości treści wytwarzanej przez internautów, z drugiej strony rosnąca liczba oficjalnych partnerów portalu, którzy dostarczają wytworzone przez siebie profesjonalne programy i filmy. Jest to na pewno niesamowity potencjał, dobre środowisko, dla wszelkiego rodzaju działań marketingowo-promocyjnych. Wydaje się, można prorokować, iż znaczenie płatnej reklamy na YouTube będzie nadal wzrastać.

Google w ostatnim czasie zmieniało sposoby obsługi i kontaktu z reklamodawcami. Dopracowywano i edytowano formy reklamy, jakie pojawiać się mogą na YouTube. Modyfikacji ulegał sposób zarządzania materiałami reklamowymi, a ostatecznym tego efektem jest następująca obecnie pełna integracja z programem reklamowym Google Adwords. Można odnieść wrażenie, że w ostatnim czasie powstaje spójna koncepcja związana z zakresem, kierunkami i możliwościami działań marketingowych jakie Google będzie wykorzystać na portalu, który jest przedmiotem tych rozważań. Firmy, podmioty celujące w YouTube jako dogodną platformę komunikacji z odbiorcami mają tam szerokie pole manewru oraz planowania zróżnicowanych działań.

YouTube na pewno ma swoją specyfikę, decyzja o działaniach na tym portalu, a nie na przykład w wyszukiwarce Google, musi zostać podjęta w zgodzie z naszymi celami, strategią reklamową, a nawet produktami lub usługami jakie oferujemy.

Jako widzialni.pl z sukcesem prowadzimy kampanie reklamowe dla naszych klientów na YouTube. Warto wykorzystać ten portal, zwłaszcza, że prawdopodobnie nie ma na nim jeszcze twojej konkurencji…

Powiązane wpisy

Kursy z marketingu internetowego online!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

Poznaj historie, które odmienią Twój biznes

Oglądaj na YouTube!

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj