Dzień Google dla agencji 2012

Dzień Google dla agencji 2012


Miejscem tegorocznego spotkania polskich pracowników – przedstawicieli firmy Google oraz agencji interaktywnych zajmujących się reklamą w wyszukiwarce tej firmy była Warszawa, a jeszcze dokładniej restauracja Forteca przy Wybrzeżu Gdańskim. Miejsce wybrano odpowiednio kierując się tym, aby pomieścić ponad czterysta osób obecnych na tym wydarzeniu. Do Warszawy przybyli Specjaliści Google Adwords, specjaliści pozycjonowania oraz osoby zajmujące się sprzedażą usług i produktów Google z zakresu Adwords.

Gala zorganizowana była ze sporym blichtrem i rozmachem. Przedstawiciele Google pojawiali się na scenie przy dźwiękach odpowiednio dobranej muzyki, w tle, za ich plecami znajdowały się trzy duże telebimy, z których jeden pokazywał aktualnie wydarzenia na sali, pozostałe zaś były pomocne w wyświetlaniu slajdów oraz filmów będących istotną częścią wykładów oraz prezentacji. Wokół dużej sali, w której miały miejsce wystąpienia, znajdowały się stoiska informacyjno-promocyjne oraz przestrzeń cateringowa.

Najważniejszą częścią spotkania były oczywiście wspomniane już prezentacje, które podzielone zostały na bloki tematyczne, dotyczące nowości produktowych z zakresu Google Adwords, relacji klient-sprzedawca ostatnie wykłady była to tak zwana „sesja relaksu”.

Jak można się było dowiedzieć, nowości, które otrzymamy w programie Google Adwords w najbliższym czasie będzie sporo. Wiele z nich jest nadal w fazie testów, a cześć z nowych funkcjonalności nie jest dostępna na razie nawet w Stanach Zjednoczonych, będących tradycyjnym rynkiem Google, gdzie nowe rozwiązania wprowadzane są jako pierwsze. Interesująca była na pewno część „sprzedażowa”, podczas której pracownicy Google, bazując na swym doświadczeniu, starali się podpowiedzieć jak dobrze radzić sobie w zakresie obsługi klientów, jak odpowiadać na trudne pytania oraz uzasadniać potrzebę płatnej reklamy w wyszukiwarce i sieci reklamowej.

Ciekawe były też ostatnie prezentacje, luźniej związane z technicznymi i merytorycznymi aspektami Google Adwords. Wartościowe informacje zgromadzeni w Fortecy otrzymali podczas wykładu na temat abush marketingu oraz problemów prawnych z nim związanych, w pewnym stopniu działania te dotyczą także prowadzenia kampanii reklamowych Adwords, co zostało uwydatnione na końcu przemówienia.

Dzień Google dla agencji to oczywiście także czas kuluarowych rozmów, poznawania ludzi z branży oraz wymiany doświadczeń. Zapewne, bywa to również ważna cześć tego rodzaju imprezy. Wracając, bardzo łatwo zauważało się na Dworcu Centralnym osoby również powracające z Dnia Google dla Agencji, było to możliwe, dzięki charakterystycznym torbom Google z upominkami otrzymanymi po zakończeniu spotkania.

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny