Kategoria:
Dobre Rady

11 sposobów na darmową reklamę firmy w Internecie
Czy istnieje coś takiego jak „darmowa reklama”? Jeszcze kilkadziesiąt lat temu mogłoby to budzić duże wątpliwości, ale w dobie Internetu m..

Marketing online w czasach zarazy
Oglądane w telewizji obrazy rozprzestrzeniającego się wirusa COVID-19 jeszcze nie tak dawno wydawały nam się czymś bardzo odległym. Dziś m..

COVID-19 – co zrobić, aby pandemia nie zaszkodziła Twojemu biznesowi?
Obecna sytuacja na świecie związana z COVID-19 nie napawa optymizmem. Kto może, zamknął się w czterech ścianach własnego domu. Praca biuro..

Crawlowanie, indeksowanie i budżet crawlowania
Każdy, kto choć trochę interesuje się pozycjonowaniem stron internetowych w wyszukiwarce Google i ich optymalizacją, z pewnością niejednok..

10 heurystyk Jakoba Nielsena, czyli co wspólnego ma SEO, UX oraz UI?
Heurystyki Nielsena powstały w celu przedstawienia uogólnionych zasad dotyczących projektowania komunikacji człowieka z maszynami. Jakob N..

Jak zbudować zaplecze SEO?
Dzisiejszy wpis odpowiada na pytanie jak zbudować własne zaplecze SEO. Z treści artykułu dowiesz się na co zwrócić uwagę budując zaplecza ..

Strona na Wix – wady i zalety
Konstruktor stron internetowych Wix jest bardzo popularnym narzędziem do tworzenia przyjaznych dla oka stron www. Postawienie strony-wizyt..

Czym są breadcrumbs i czy są SEO friendly?
Breadcrumbs, inaczej nazywane menu okruszkowym, są ważną częścią niemal każdej „dobrej” strony internetowej. Ich celem jest ułatwienie uży..