preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
Kategoria:

Dobre Rady

Gdzie założyć bloga? – Platformy i systemy blogowe – darmowe i płatne – Porównanie
,

Gdzie założyć bloga? – Platformy i systemy blogowe – darmowe i płatne – Porównanie

Użytkownicy internetu pragnący prowadzić własnego bloga często zadają pytanie - Gdzie założyć swojego bloga? Wyróżnić można kilka platform blogowych. Okazuje się, że wybór właściwej platformy może mieć ogromne znaczenie pod względem wyglądu, popularności oraz pozycji w wyszukiwarce. Na szczęście wiele platform swoimi specjalnymi rozwiązaniami ułatwia znacznie prowadzenie własnego bloga. Lista najpopularniejszych platform i systemów blogowych: 1. Wordpress.org (od 2003) - darmowy CMS [...]

Skuteczny content marketing, czyli treści, które sprzedają
,

Skuteczny content marketing, czyli treści, które sprzedają

Dobrze skonstruowany tekst to podstawa każdej witryny, bloga, serwisu czy sklepu internetowego. Zasadniczo każde miejsce w Internecie oparte jest na treści, która może występować pod różnymi formami i nieść za sobą zróżnicowany przekaz. Za pomocą słów można wpływać na innych, informować ich o określonych celach, ale także… pozycjonować strony internetowe oraz sprzedawać określone produkty czy usługi! Przygotowaliśmy dla Was poradnik jak tworzyć treści, które [...]

Skąd czerpać inspirację na nowe treści na bloga?
,

Skąd czerpać inspirację na nowe treści na bloga?

Regularne dodawanie wpisów na bloga to już połowa sukcesu. Warto przyzwyczaić czytelnika do tego, że w określonych dnia tygodnia może spodziewać się nowych treści. To z pewnością przyciągnie odbiorców na Twoją stronę i zainteresuje poruszaną tematyką. Idea sama w sobie wydaje się prosta, jednak zaczyna komplikować się wtedy, gdy trzeba wymyślić temat. Zbliża się termin publikacji, a w głowie pustka – niemal każdy bloger zna to uczucie i próbuje się z nim na różne sposoby zmierzyć. Skąd czerpać inspiracje na bloga, aby wciąż [...]

Real Time Marketing – czym jest i jakie daje efekty?
,

Real Time Marketing – czym jest i jakie daje efekty?

Pojęcie dobry marketing odkrywa przed nami coraz więcej zagadnień i mechanizmów, dzięki którym coraz sprawniej posługujemy się narzędziami, służącymi do wypromowania naszych produktów i usług. Takim zjawiskiem jest "real-time-marketing". Jak sama nazwa już nam sugeruje, jest to szereg działań, które należy podjąć w konkretnym momencie, w czasie, który idealnie pokrywa się z naszą strategia promocji produktów bądź usług. W czasie, w którym okoliczności sprzyjające, tworzą nam idealny podkład pod realizację strategii promocyjnej. [...]

Ukośnik na końcu adresu URL a stanowisko Google
, ,

Ukośnik na końcu adresu URL a stanowisko Google

Czy ukośnik w adresie URL ma znaczenie? Jeśli tak, to czy zawsze? Dlaczego właściwie powinniśmy zwracać na niego uwagę? John Mueller, rzecznik Google, poruszył temat na Twitterze w kontekście powracających co jakiś czas pytań o to, jak Google traktuje ukośniki w adresach URL. Wyjaśniając podkreśla, że to,w jaki sposób Google radzi sobie z ukośnikami, wynika z tego, jak ukośniki są domyślnie obsługiwane przez serwery. “Ukośnik po nazwie hosta lub domeny jest bez znaczenia. [...]

Depozycjonowanie stron – czym jest i jak się bronić?
,

Depozycjonowanie stron – czym jest i jak się bronić?

Zajmując się pozycjonowaniem stron internetowych niejednokrotnie byłem pytany o to, jak obniżyć pozycję strony w Google i czy to w ogóle możliwe? Zaznajomieni z branżą znają lub przynajmniej słyszeli termin ‘negatywne SEO’, czyli pospolicie depozycjonowanie. Czym jest depozycjonowanie? Negatywne SEO to zespół zabiegów i czynności, które można wykonać w środowisku internetowym, a które mają na celu ogólne obniżenie jakości i widoczności strony lub wyrzucenie jej z rankingu dla konkretnych słów kluczowych. Zabiegi, które obejmuje depozycjonowanie, [...]

Skuteczna kampania Google AdWords – jak wybrać agencję?
, ,

Skuteczna kampania Google AdWords – jak wybrać agencję?

10 praktycznych porad, jak rozmawiać z agencjami, by wybrać najlepszą ofertę Klienci, z którymi rozmawiam na temat reklamy w Internecie, często uzależniają wybór oferty od ceny. Takie założenie, wbrew pozorom, może uniemożliwić osiągnięcie zamierzonego celu biznesowego, ze względu na nieefektywne wykorzystanie środków. Odpowiednie przygotowanie do rozmowy z agencją pomoże Ci uniknąć pochopnych decyzji i zwiększyć swój potencjał reklamowy. Oto kilka ważnych aspektów, na które trzeba zwrócić uwagę przy wyborze oferty. W dzisiejszych czasach trudno sobie [...]

Przekierowania adresów podstron za pomocą skryptu PHP
,

Przekierowania adresów podstron za pomocą skryptu PHP

Jednym z aspektów technicznego SEO, bardzo ważnym z punktu widzenia wyszukiwarek jak i wygody użytkowania strony są przekierowania. Ta czynność jest bardzo często pomijana przez deweloperów w trakcie tworzenia nowej wersji strony, co niesie za sobą poważne konsekwencje dla witryny w postaci zmniejszenia jej widoczności. Jedną z gier w popularnym teleturnieju Hugo była jazda na strusiu. Użytkownik widział fragment mapy, która pozwalała mu dotrzeć do celu, a jego zadaniem było omijanie przeszkód. [...]

Wybór domeny internetowej – czym się kierować, a czego unikać?
,

Wybór domeny internetowej – czym się kierować, a czego unikać?

Nieważne, czy prowadzisz firmę, planujesz otworzyć sklep internetowy czy też założyć bloga – podstawą zaistnienia w sieci jest wybór, a następnie zakup dobrej domeny internetowej. Zastanawiasz się, jakie parametry należy sprawdzić przed zakupem domeny oraz jakich domen unikać? Czy warto kupić domenę z historią i linkami oraz czy nazwa domeny ma wpływ na pozycjonowanie strony www? Odpowiedzi na te i wiele więcej pytań znajdziesz w poniższym poradniku. Wybór odpowiedniej domeny [...]

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w Polsce i na Świecie

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w Polsce i na Świecie

Jakie są najpopularniejsze wyszukiwarki na świecie? Liderem jest Google. Posiada 91% udziałów w światowym rynku wyszukiwarek. Według rankingu gs.statcounter.com. Na kolejnych pozycjach jest Bing (2.52%), następnie Yahoo! (2.32%), chiński Baidu (1.53%) i rosyjski YANDEX (0.5%). Dane z września 2017. [...]

Jak usunąć historię wyszukiwania i aktywności w Google?
,

Jak usunąć historię wyszukiwania i aktywności w Google?

Korzystanie z Google jest dla większości z nas chlebem powszednim. Nie każdy jednak ma świadomość, że aktywność związana z używaniem wyszukiwarki Google jest zapisywana. Dane te wykorzystywane są między innym do lepszego dopasowania wyników wyszukiwania. Istotną kwestią jest również fakt, iż bez względu na to, czy jesteśmy zalogowani czy też nie, wyszukiwarka Google zapisuje historię wyszukiwania. Historia ta wpływa na wyświetlane dla nas wyniki. Mamy możliwość rezygnacji z tej funkcjonalności. Dostęp do opcji znajduje się w zakładce Ustawienia [...]