Kategoria:
Dobre Rady

O contencie słów klika
96% konsumentów nie ufa internetowym reklamom i automatycznie omija sponsorowane linki wyświetlające się ponad SERP-ami. W sieci szukamy o..

Landing page – 16 błędów, które wpływają na Twoją konwersję
Landing page to strona, która jest stworzona tak, aby przyciągała uwagę użytkowników i prezentowała im najistotniejsze informacje o oferci..

Jak zaprojektować stronę główną
Stworzenie strony głównej witryny jest trudnym i wielowymiarowym procesem, który łączy nad jej wyglądem, user experience, tekstami, nawiga..

Opisy produktowe – jak zachęcić klienta do zakupu
W sklepie internetowym ważne jest nie tylko odpowiednie zaprojektowanie karty produktu, ale także obszerny i wyczerpujący temat opis, któr..

Kary od Google – rodzaje, przyczyny, skutki oraz sposoby na zrzekanie się ich
Pozycjonowanie to długi proces analiz oraz dobierania odpowiednich strategii. Niektórzy jednak czasami próbują pójść na skróty, myśląc, że..

Mów do mnie prosto, czyli o plain language
Ma odpowiadać na wszystkie pytania czytelnika, być zrozumiały i zoptymalizowany pod SEO — tekst idealny. Jak projektować intuicyjne, ale w..

Język korzyści – czym jest i jak go wykorzystać tworząc treści na stronę?
Każdy biznes dąży do tego, aby być pozytywnie kojarzonym wśród potencjalnych klientów. W tym celu, duży nacisk w zakresie komunikacji, kła..

Co robić, by twoja obecność w social mediach była bardziej zauważalna?
Jeśli jesteś marką, istnieje zerowa szansa, że nie posiadasz obecnie profilu w mediach społecznościowych. Jednak pytani brzmi: ile marek m..