Widzialni cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Personalize" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Czy Twoja witryna potrzebuje pozycjonowania?

Czy Twoja witryna potrzebuje pozycjonowania?

Jesteś przedsiębiorcą. Świadczysz usługi, masz e-sklep, sprzedajesz. Oczywiście chcesz zaistnieć w sieci i pokazać w niej swoją firmę w jak najlepszym świetle, by sprzedać siebie, swoje produkty i usługi.

Strona www powstała i jesteś z niej jak najbardziej zadowolony – jest funkcjonalna, a jej nowoczesna szata graficzna cieszy oko. Tylko, czy to wystarczy, by koło fortuny zaczęło się samo
kręcić? Zadajesz sobie pytanie, jak możesz promować swoją stronę i czy Twoja witryna potrzebuje pozycjonowania? Odpowiedź brzmi: (głośne) TAK.

Popularność witryny a SEO

Funkcjonalność, oraz estetyczna szata graficzna nie sprawią, że nagle dzięki tym cechom trafi ona od razu do grupy docelowej.

Dlaczego? Ponieważ jest kroplą w oceanie, który nazywa się Internet. Sama z siebie nie wypłynie na jego powierzchnię. Potrzeba zatem odpowiedniej praktyki popartej wiedzą i doświadczeniem, które sprawią, że strona zacznie się piąć wysoko w wynikach wyszukiwania. I tu właśnie powinno wkroczyć pozycjonowanie, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization). Jest to zespół technicznych działań mających na celu uatrakcyjnienie witryny i zoptymalizowanie jej w taki sposób, by ta była jak najprzychylniej postrzegana przez Google.

Skutkiem podjętych działań jest wyświetlanie jej jako wartościowego wyniku na wysokich pozycjach, dla – kluczowych dla Twojej firmy – zapytań wpisywanych przez potencjalnych klientów.

Jeżeli ciągle jeszcze nie jesteś przekonany czy warto pozycjonować swoją stronę, poniżej znajdziesz kilka argumentów, które potwierdzą, że podjęcie współpracy z agencją SEO jest słusznym wyborem.

  1. Optymalizacja strony

Po pierwsze: strona www wymaga pozycjonowania, ponieważ w skład tych praktyk wchodzą czynności mające na celu zoptymalizowanie jej pod kątem wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Innymi słowy, należy na początku uporządkować witrynę pod wytyczne Googla, by grunt, na którym przyjdzie pracować specjalistom, był zdatny pod uprawę. Wymaga to dokładnej analizy witryny, m.in. jej kodu źródłowego, nagłówków, tytułów stron, itp. Należy usunąć niechciane linki, zainstalować/dostosować narzędzia analityczne i sprawdzić, czy treści się nie powielają.

  1. Tworzenie treści

Po drugie: jak wiadomo, Google jest wyszukiwarką tekstową. Twoja strona już posiada treści. Natomiast nie oznacza to, byś spoczął na laurach. Treści należy dokładać sukcesywnie – im więcej jest ich na stronie, tym bardziej buduje ona swoją wiarygodność w oczach Googla, który lubi serwisy rozwijające się. Treści na stronie www są związane ze słowami kluczowymi, które, jak najlepiej dobrane, usprawnią dotarcie właściwej grupy docelowej do Twoich usług lub produktów.

  1. Pozyskiwanie odnośników (link bulding)

Po trzecie: pozycjonowanie witryny jest niezbędne, gdyż w skład tych działań wchodzi również linkowanie strony z zewnętrznych przestrzeni, w których porusza się potencjalny klient. Są to portale partnerskie Googla (WP, Onet), wartościowe blogi, poczytne fora, katalogi, etc. Dodatkowo, profesjonalna agencja SEO zaproponuje Tobie własne strony zapleczowe, które będą budowały jeszcze większy autorytet strony w oczach Googla.

  1. Strategia marketingowa

Po czwarte: potrzebujesz indywidualnie dobranej strategii na podstawie analizy Twojej konkurencji – to również wchodzi w skład dobrego pozycjonowania. Wiesz już, że Twoja witryna jest jedną z wielu. Musi zatem zacząć się odróżniać na tle podmiotów rywali. Nie oznacza to jednak kopiowania działań konkurencji, której strona jest wysoko w wynikach wyszukiwania, a znalezienie unikatowego sposobu na wykorzystanie potencjału strony, który pozwoli na zdobycie przewagi nad rywalami.

Przykładowo – w bardzo trudnej i przesyconej branży obuwniczej ciężko byłoby pozycjonować strony www na np. frazę „buty”, czy „obuwie sportowe”. Zadaniem specjalisty jest zatem znalezienie indywidualnego sposobu umożliwiającego lepsze indeksowanie strony w Google np. odejście od pozycjonowania na pojedyncze frazy i wybijanie jej w górę poprzez całą treść, jaka jest na stronie (SEO.2.0.).

  1. Praca specjalisty SEO

Po piąte: z pozycjonowaniem witryny nie poradzisz sobie sam. Stworzenie własnego, wewnętrznego działu SEO wiąże się z zatrudnieniem dodatkowej, wyspecjalizowanej kadry, co pociąga za sobą dodatkowe obciążenia finansowe dla Twojego biznesu.

Oczywiście zdarzają się przedsiębiorcy, którzy sami biorą się za pozycjonowanie strony z lepszym, bądź gorszym skutkiem. Natomiast ten czas można byłoby przeznaczyć o wiele lepiej, na przykład dla własnego klienta. Przedsiębiorca jest od zarabiania, agencje SEO od właściwej opieki nad serwisem, który ma zacząć sprzedawać. Profesjonalna agencja w ramach usługi pozycjonowania zaproponuje Tobie opiekę kilku specjalistów (Pozycjoner, Team Leader, Dyrektor Działu SEO, Dział Obsługi). Ty z kolei możesz w spokoju obserwować rosnące saldo Twojego konta bankowego.

Wsparcie profesjonalistów – klucz do sukcesu

Zapewne sam jesteś jednym z 91% statystycznych internautów, którzy wyszukują produkty i usługi poprzez Google. Przeglądasz strony wysoko wypozycjonowane i to przez nie dokonujesz zakupu, zapytania telefonicznego lub mailowego. Dlaczego więc Twoja strona nie ma być jedną z tych, które plasują się w TOP 10? Podejmij działanie i zacznij sprzedawać!

 

Kursy z marketingu internetowego online!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

Poznaj historie, które odmienią Twój biznes

Oglądaj na YouTube!

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj