Kategoria:
Copywriting

Czym jest evergreen content?
Treści znajdujące się w obrębie danej domeny są jednym z najważniejszych czynników, który bezpośrednio wpływa na pozycję strony w wynikach..

Jak pisać chętnie udostępniane treści? 11 sprawdzonych porad!
Tworzenie angażujących i chętnie udostępnianych przez użytkowników treści jest trudniejsze niż kiedykolwiek. Internet przepełniony jest in..

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?
Czytanie ściany tekstu nie jest niczym przyjemnym. Każdy z nas ma coraz mniej czasu i woli przeskanować tekst przed jego lekturą. Jeszcze ..

Jak zdobyć subskrybentów newslettera? 7 skutecznych wskazówek
Dobra komunikacja z klientem jest kluczem do sukcesu. Zadowolony konsument rozpoznający markę i utożsamiający się z nią, to potencjalne źr..

Audyt powielonej treści na stronie internetowej
Duplikacja treści na stronie www zwykle nie zwiastuje niczego dobrego. Jest to sygnał dla Google, że jakość tekstu, a co za tym idzie – ja..

Dlaczego warto prowadzić blog w e-commerce?
Branża e-commerce rozwija się coraz szybciej, a zakupy internetowe stanowią aż 18% sprzedaży detalicznej na świecie! Pandemia spowodowała ..

Jak pisać skuteczne teksty reklamowe?
Google Ads to obecnie najskuteczniejszy system reklamy internetowej dostępny dla większości stron www. W ramach systemu istnieje możliwość..

Treści na stronach pod SEO nie są potrzebne
Google jest wyszukiwarką treści, znaczy to nie mniej nie więcej, iż pokazuje w wynikach wyszukiwania strony, które wg algorytmu są najbard..