Kategoria:
Copywriting

Audyt powielonej treści na stronie internetowej
Duplikacja treści na stronie www zwykle nie zwiastuje niczego dobrego. Jest to sygnał dla Google, że jakość tekstu, a co za tym idzie – ja..

Dlaczego warto prowadzić blog w e-commerce?
Branża e-commerce rozwija się coraz szybciej, a zakupy internetowe stanowią aż 18% sprzedaży detalicznej na świecie! Pandemia spowodowała ..

Jak pisać skuteczne teksty reklamowe?
Google Ads to obecnie najskuteczniejszy system reklamy internetowej dostępny dla większości stron www. W ramach systemu istnieje możliwość..

Treści na stronach pod SEO nie są potrzebne
Google jest wyszukiwarką treści, znaczy to nie mniej nie więcej, iż pokazuje w wynikach wyszukiwania strony, które wg algorytmu są najbard..

Tematy na bloga – TOP 10 – skąd brać pomysły i o czym pisać na blogu?
Nieprzeciętny pomysł artykułu blogowego jest gwarancją sukcesu w internecie. Powinien on również być ciekawy, przydatny i pasujący do tema..

Skuteczny content marketing, czyli treści, które sprzedają
Dobrze skonstruowany tekst to podstawa każdej witryny, bloga, serwisu czy sklepu internetowego. Zasadniczo każde miejsce w Internecie opar..

Skąd czerpać inspirację na nowe treści na bloga?
Regularne dodawanie wpisów na bloga to już połowa sukcesu. Warto przyzwyczaić czytelnika do tego, że w określonych dnia tygodnia może spod..

Co to jest thin content i duplicate content?
Content is king! Odkąd Google zaczęło przykładać większą wagę do jakości treści, tego typu stwierdzenia zyskały na popularności. Faktyczni..