Kategoria:
Copywriting

Kierunek: SEO copywriting. Proszę wsiadać! Porady dla początkujących
Zastanawiasz się, czy copywriting to dobry kierunek rozwoju zawodowego? Nie jesteś pewien, od czego zacząć? Nie do końca wiesz, na czym po..

Fundamenty SEO copywritingu – lista subiektywna
Algorytmy, frazy, marketing, media społecznościowe, grupa docelowa, konwersja, dane, optymalizacja – to zaledwie przykładowe hasła, które ..

Mów do mnie prosto, czyli o plain language
Ma odpowiadać na wszystkie pytania czytelnika, być zrozumiały i zoptymalizowany pod SEO — tekst idealny. Jak projektować intuicyjne, ale w..

Język korzyści – czym jest i jak go wykorzystać tworząc treści na stronę?
Każdy biznes dąży do tego, aby być pozytywnie kojarzonym wśród potencjalnych klientów. W tym celu, duży nacisk w zakresie komunikacji, kła..

Powielenie treści – uzupełnienie
Problematyka powielonej treści na stronach internetowych jest zjawiskiem bardzo szerokim. Obejmuje wiele aspektów, które nie zostały porus..

Jak nadać nowe życie starej treści? – 10 pomysłów
Pozycjonowanie stron internetowych jest nierozłącznie związane z contentem. Unikalne treści stanowią ogromną wartość w budowie widoczności..

Bezpłatne wypromowanie bloga. Sprawdź, jak to zrobić!
Kiedyś blog postrzegany był jako internetowy dziennik, później zaczął być wykorzystywany przez osoby dzielące się z daną społecznością swo..

Jak przyciągać klientów ciekawą treścią na stronie? 4 skuteczne wskazówki
Zastanawiasz się, jak zwiększyć ruch na stronie internetowej? Jednym z najskuteczniejszych sposobów na wzbudzenie – i utrzymanie – zainter..