Certyfikat Google Partners – jak go zdobyć?

Certyfikat Google Partners – jak go zdobyć?


Akredytacja udzielana przez amerykańskiego giganta Google, jaką jest certyfikat Google Partners, kierowana jest do agencji e-marketingu, które spełniają wymagania jakościowe Google w zakresie AdWords. Logo Google Partners to potwierdzenie najwyższej jakości usług, posiadania szczegółowej wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia tego typu kampanii. Dodatkowymi wymaganiami pozwalającymi zakwalifikować się do programu Google Partners jest spełnienie warunków dotyczących wysokości wydatków na kampanie, stały wzrost przychodów (w tym również efektywność prowadzonych czynności, a także ciągłe zwiększanie liczby klientów.

Uczestnictwo w programie Google Partners pozwala na dostęp do specjalistycznych szkoleń dla pracowników wyróżnionej agencji, pełne wsparcie ze strony Google, pierwszeństwo w dostępie do nowości, a także ważna wizerunkowo możliwość umieszczenia logo Google Partners na stronie agencji oraz we wszelkich materiałach marketingowych. Jednym słowem, certyfikat Google Partners to prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych agencji zajmujących się szeroko pojętym e-marketingiem. Tym samym, logo Google Partners, szczególnie w wersji Premier, to pewność usług wykonanych według najwyższych standardów Google.

Jak zdobyć certyfikat Google Partners?

Od 2013 roku w Polsce, czyli od czasu wprowadzenia w naszym kraju możliwości ubiegania się o certyfikat Google Partners, liczba firm, agencji, a nawet freelancerów chwalących się logo Google Partners była ogromna. Pojawiać zaczął się kłopot z wartością tego wyróżnienia. Nic dziwnego, tak zróżnicowani partnerzy oferowali usługi na bardzo różnym poziomie, a samo logo Google Partners na stronie www nie dawało gwarancji najwyższej jakości, z którą amerykański gigant miał w założeniu się identyfikować. W celu uniknięcia nadmiaru firm posiadających prestiżowy status partnera Google, wprowadzono szczegółowe wymagania konieczne do uzyskania certyfikatu. Są to:

  • przedstawienie wiarygodnych danych firmy,
  • uzyskanie jednego (dla Google Partner) i więcej (dla Google Partner Premium) certyfikatu Google AdWords,
  • osiągnięcie wyników finansowych w wysokości 10 tys. Dolarów / 90 dni,
  • zdobycie odpowiedniego poziomu przychodów i jego sukcesywne zwiększanie, m.in. poprzez zwiększanie liczby klientów.

Certyfikat Google AdWords

Uzyskanie przez co najmniej jedną osobę powiązaną z firmowym profilem certyfikatu Google AdWords to jeden z najistotniejszych etapów na drodze do zdobycia tytułu Google Partner. Uzyskanie certyfikatu Google AdWords związane jest z pomyślnym zdaniem egzaminu z podstaw AdWords oraz z co najmniej jednego z poniższych działów:

  • reklama w sieci wyszukiwania,
  • reklama w sieci reklamowej,
  • reklama mobilna,
  • reklama wideo,
  • reklama w Zakupach Google.

Pomyślnie zdany test Google AdWords, to uznanie danej osoby za specjalistę w konkretnej dziedzinie reklamy AdWords. Certyfikat Google AdWords przyznawany jest indywidualnym uczestnikom programu na okres 12 miesięcy. Na tej podstawie, połączona z profilem użytkownika firma, może otrzymać status certyfikowanego Partnera Google lub Partnera Google Premier w jednej z pięciu dziedzin reklamy AdWords, spełniając dodatkowe warunki wspomniane powyżej. Dla indywidualnego uczestnika programu Google Partners, certyfikat AdWords to potwierdzenie szerokiej wiedzy eksperckiej z dziedziny reklamy w wyszukiwarce.

Certyfikowani Specjaliści Google AdWords do usług

Jak widać uczestnictwo w programie Google Partners wiąże się z szeregiem korzyści, zarówno dla indywidualnego uczestnika programu, jak również dla agencji e-marketingowych. Wizerunek eksperta, poparty szczegółową wiedzą, stanowi gwarancję najwyższego poziomu świadczonych usług. Widzialni.pl nieprzerwanie od 2016 r. mogą szczycić się logo Google Partners Premier. Nasi certyfikowani specjaliści pozostają do Waszych usług.

Premier Google Partner

 

Kategoria

5 Komentarze

Dodaj własny
  1. 2
    Michał

    Nie wiedziałem, że Google ma tak wysokie wymagania odnośnie uzyskania certyfikatu. Uzyskanie przychodu na poziomie 90 tys $ w 90 dni to całkiem niezłe wyzwanie.

  2. 4
    Tomek

    w tekście musiał wkraść się błąd co do wyników finansowych, wystarczy 10 tys USD na 90 dni. źródło na oficjalnych stronach do po wpisaniu w Google tytułu artkykułu.

    • 5
      Adrian Michalski

      Dokładnie tak, jednym z wymagań odnośnie certyfikatu Google Partners jest uzyskanie progu finansowego na poziomie 10 tys. USD. Dzięki za czujność!

+ Napisz komentarz