Spis treści:Personalizacja i targetowanieInterpretacja danych na nowym poziomieChatboty i obsługa klientaAutomatyzacja procesów marketingowychPredykcyjne analizy i prognozowanieNowe horyzonty marketingu Innowacje technologiczne stały się nieodłącznym elementem strategii większości firm, zmieniając podejście do komunikacji i interpretacji potrzeb klientów. Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje wiele dziedzin, a marketing nie jest wyjątkiem. To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się futurystyczną wizją, dziś staje się rzeczywistością. Sposób, w jaki przedsiębiorstwa budują relacje […]
Zarządzanie marką – SERM
Zarządzanie marką - SERM
Zdarza się, że po wpisaniu w wyszukiwarce Google nazwy firmy, bądź imienia i nazwiska właścicieli w wynikach wyszukiwania pojawiają się nieprzychylne opinie na ich temat. Im większe i bardziej znane przedsiębiorstwo, tym wyższe prawdopodobieństwo, że znajdzie się osoba, która będzie próbowała zaszkodzić dobremu imieniu firmy.
Często opinie są nieprawdziwe lub przedawnione, a internauci zapominają publicznie sprostować pozytywnie rozwiązane sprawy. Oferujemy analizę potencjalnych wyrażeń kluczowych, na które mogą pojawiać się negatywne dla Twojej firmy wpisy oraz – w przypadku ich wystąpienia możliwość usunięcia z wyników wyszukiwania.
SERM – dla kogo?
Opisywana usługa sprawdza się również w sytuacjach, kiedy pod kątem wizerunkowym istotne jest to, aby wybrane informacje pojawiały się po wpisaniu nazwy firmy w Google – na przykład o wprowadzanych produktach czy największych sukcesach.
Spis treści:Czym jest product placement?Dlaczego product placement działa?Przykłady udanego lokowania produktuJak lokować, aby trafić do odbiorców?Określ grupę docelowąPrzemyśl formę i treśćStosuj się do przepisów prawaCzy product placement się opłaca? W pierwszych minutach filmu „Skyfall” James Bond leży w łóżku z półnagą kobietą i pije zimne piwo w zielonej butelce. Setki tysięcy widzów na całym świecie widzą wyraźnie nazwę trunku – Heineken. Przypadek? Nie – product placement. […]
Spis treści:Dostępne statusy zgodyOznaczenia statusów zgodyJak sprawdzić poprawność wdrożenia Consent Mode V2?Co zrobić, jeśli oznaczenia są inne?Tryb Advanced Consent ModePodsumowanie Consent Mode V2 to udoskonalony tryb uzyskiwania zgody na przetwarzanie danych osobowych w serwisach internetowych wprowadzony przez Google ze względu na przepisy związane z prywatnością użytkowników i zaostrzające się przepisy, na przykład RODO. Zmiany dotyczą sposobu gromadzenia i zarządzania zgodą użytkowników na stronach internetowych – operatorzy witryn muszą […]