Kategoria:
Analityka

Google wprowadza nowy test wersji mobilnych stron
Część użytkowników mogła już zauważyć nowy pop-up, który pojawia się na stronie głównej wyszukiwarki Google. To odnośnik do testu dla stro..

Podsumowanie Black Friday 2016 – trendy według Google
Ostatnie zakupowe „święta” – Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy – już za nami. Co Google mówi nam o Black Friday 2016? Kt..

Google uruchomi oddzielny, mobilny indeks wyszukiwania!
Google zapowiada poważne zmiany, które mają dokonać się w ciągu kilku miesięcy. Webmaster Trends Analyst w Google, Gary Illyes zapowiedzia..

Darmowy audyt SEO – pomóż swojemu biznesowi
Mały ruch na stronie potrafi zmartwić każdego. Przeraża też sytuacja, gdy odwiedzający opuszczają witrynę z niewiadomych przyczyn. Powodem..

Eksplorator użytkownika w Google Analytics
Google Analytics transformuje w kierunku łatwiejszej analizy pod kątem konkretnego użytkownika. Po wprowadzeniu Google Analytics 360, skup..

Żegnamy Narzędzia dla Webmasterów Google
Pod koniec maja 2015 r. Google zmieniło nazwę Narzędzi dla Webmasterów Google (GWT) na Google Search Console. Wprowadzono ją w życie we ws..

Czy warto przejść na protokół HTTPS i jak zrobić to poprawnie?
Całe zamieszanie z protokołem HTTPS w świecie SEO rozpoczęło się ponad pół roku temu, 6 sierpnia 2014 roku. Właśnie tego dnia na oficjalny..

Kurs franka szwajcarskiego, a pozycjonowanie
Czy wiesz, co łączy kurs franka szwajcarskiego z pozycjonowaniem stron internetowych? Wzrosty? Spadki? Działania zmierzające do tego, aby ..