Kategoria:
Analityka

Migracja na Google Analytics 4 – informacje dla niezdecydowanych
Coraz mniej czasu pozostało do 1 lipca, kiedy to Google wyłączy usługę Google Analytics w wersji Universal. Co się z tym wiąże? Czy GA 4 j..

8 porad, dlaczego powinieneś korzystać z Facebook Pixel
Z ponad 2,7 miliardami aktywnych miesięcznych użytkowników na Facebooku, Piksel Facebooka powinien być na szczycie listy kontrolnej Twojej..

Jak dobierać słowa kluczowe?
Dobór i planowanie słów kluczowych to podstawowe elementy budowania strategii pozycjonowania. Optymalizacja, tworzenie planu contentowego ..

Koniec Universal Analytics. Nadchodzi GA4!
Umarł król, niech żyje król! No, może jeszcze nie umarł 😊 Niemniej Google ogłosił oficjalny deadline na zmianę z Google Universal Analytic..

Google Analytics 4 – nowy sposób na analizę danych
Google ogłosiło start nowej wersji Google Analytics nazwanej GA4. Jest to milowy krok w analityce internetowej i zapowiada bardzo duże zmi..

Jak korzystać z Google Analytics podczas pozycjonowania stron?
Prace nad pozycjonowaniem strony to nie tylko optymalizacja, tworzenie treści i pozyskiwanie odnośników. Duże znaczenie ma analiza, która ..

Zmiana w przechowywaniu danych w Google Analytics
Niebawem nastąpi rewolucja w przechowywaniu danych w Google Analytics. Dane będą automatycznie usuwane po zadanym okresie czasu. Możliwe b..

Co to jest konwersja?
Kojarzona ze sklepami internetowymi i zakupami dokonywanymi przez użytkowników konwersja, zachodzi także w innych przypadkach na stronach,..