Rola internetu w ścieżce zakupowej w raporcie IAB Polska

Rola internetu w ścieżce zakupowej w raporcie IAB Polska


3 listopada 2015 roku swoją premierę miał raport „Customer Journey Online. Perspektywy Branżowe” Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Szczegółowej analizie poddano narzędzia komunikacji cyfrowej w jedenastu branżach.

Raport odpowiada na pytania o rolę internetu w procesie zakupowym poszczególnych branż oraz jakie są najbardziej efektywne narzędzia marketingu online i jak należy z nich korzystać.

Internet jest dziś jednym z najbardziej przydatnych źródeł w procesie zakupowym produktu, a zarazem najbardziej wiarygodnym medium. Zwłaszcza rynek polski, na tle pozostałych rynków Europy Środkowo-Wschodniej, cechuje się bardzo dobrymi wskaźnikami zakupowymi. Rola internetu jest istotna zarówno w świetle impulsu zakupowego, jak i również na kolejnych etapach: decyzji, a także samego zakupu – zarówno w sieci jak i poza nią. mówi Paweł Kolenda, Dyrektor ds. Badań IAB Polska.

Customer Journey Online. Perspektywy branżowe” to raport poddający szczegółowej analizie 11 branż produktów i usług: B2B, dom i wnętrze, farmacja, finanse, handle, e-handel, kosmetyki, motoryzacja, nieruchomości, odzież, telekomunikacja, żywność. Każdej z branż dedykowany został oddzielny rozdział raportu, na łamach którego eksperci podają jej charakterystykę, analizują efektywność narzędzi marketingu online oraz rozważają potencjalne kierunki rozwoju każdej z nich. Raport jest zwieńczeniem kilkuletniej pracy badawczej prowadzonej przez IAB Polska.

Raport do pobrania na stronie IAB Polska

Źródło: IAB Polska

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny