preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Koniec z reklamami „chwilówek” w AdWords

Koniec z reklamami „chwilówek” w AdWords

Już w połowie lipca Google wprowadzi globalny zakaz reklamowania poprzez AdWords szybkich pożyczek zwanych „chwilówkami”.  Od 13 lipca 2016 roku w wynikach nie będą wyświetlane reklamy szybkich pożyczek i podobnych ofert. Bez wyjątku. Zmiany dotyczą również Polski.

Google ogłosił aktualizację warunków reklamy produktów kredytowych oraz wprowadza zakaz reklamy pożyczek i innych usług finansowych. Należą do nich te z terminem spłaty poniżej 60 dni. Stopniowo usuwane będą również reklamy pożyczek o rocznej stopie oprocentowania 36 proc. i więcej.

Pożyczki takie mogą okazać się zbyt drogie i narażają ludzi na bardzo wysokie koszty spłaty. David Graff, dyrektor odpowiedzialny za globalną strategię produktów, zadeklarował że Google zmieni swoją politykę w tej branży. Koncern wcześniej miał do czynienia z fałszywymi, wprowadzającymi w błąd, ogłoszeniami pożyczek, które oferują niewielkie kwoty pieniędzy z wysokim oprocentowaniem. W 2015 roku zablokował 780 milionów reklam.

Zakaz ten nie wpłynie na reklamowanie się w Google innych usług finansowych, w tym kredytów hipotecznych, pożyczek studenckich czy kart kredytowych.

reklama pożyczek zabroniona

Źródło: VentureBeat

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony