preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
Kategoria:

Dobre Rady

Czy masz poprawnie zaimplementowany Consent Mode V2? Sprawdź to!

Czy masz poprawnie zaimplementowany Consent Mode V2? Sprawdź to!

Consent Mode V2 to udoskonalony tryb uzyskiwania zgody na przetwarzanie danych osobowych w serwisach internetowych wprowadzony przez Google ze względu na przepisy związane z prywatnością użytkowników i zaostrzające się przepisy, na przykład RODO. Zmiany dotyczą sposobu gromadzenia i zarządzania zgodą użytkowników na stronach internetowych – operatorzy witryn muszą teraz wyraźnie wskazywać status zgody dla każdego zakresu przetwarzania danych. Nie można śledzić [...]

Jak zachęcić klientów do zostawiania opinii w sklepie internetowym?

Jak zachęcić klientów do zostawiania opinii w sklepie internetowym?

Dążąc do osiągnięcia zysków, każda firma starannie kształtuje swój wizerunek, aby przyciągnąć uwagę jak największej liczby klientów. Estetyczne strony internetowe, obecność w mediach społecznościowych oraz przemyślane i zapadające w pamięć reklamy – to wszystko bez wątpienia może zaciekawić potencjalnych klientów. W dobie rozwoju technologii i internetu przestrzeń wirtualna stała się nieodłączną częścią strategii marketingowych. Dynamiczny świat marketingu cyfrowego umożliwia firmom dotarcie do klientów na globalną skalę. Dzięki odpowiednio [...]

O contencie słów klika

O contencie słów klika

96% konsumentów nie ufa internetowym reklamom i automatycznie omija sponsorowane linki wyświetlające się ponad SERP-ami. W sieci szukamy odpowiedzi na pytania, rozwiewamy wątpliwości, liczymy na łatwe rozwiązania. Nie interesują nas treści o zerowej wartości merytorycznej, nieintuicyjne strony internetowe i marki, za którymi nie stoi żadna filozofia. Chcemy konkretów, jesteśmy wybredni – jeżeli coś jest nie tak, po prostu opuszczamy stronę i przeklikujemy się przez kolejne witryny z listy wyników wyszukiwania. Czym jest content? Nie zmienia się jednak fundament, [...]

Landing page – 16 błędów, które wpływają na Twoją konwersję
,

Landing page – 16 błędów, które wpływają na Twoją konwersję

Landing page to strona, która jest stworzona tak, aby przyciągała uwagę użytkowników i prezentowała im najistotniejsze informacje o ofercie przy jednoczesnym zachęceniu do działania. Inaczej nazywa się ją stroną docelową, ma jasno określony cel – konwersję. Wartość, jaką powinna oferować, zależy od naszych potrzeb – może być to po prostu sprzedaż produktu, ale także zebranie zapisów na webinar, pobranie e-booka, zapisanie się do newslettera. Często jest także tworzona na potrzeby kampanii marketingowej do promocji nowego produktu bądź usługi. Poniżej wyjaśniam, [...]

Jak zaprojektować stronę główną
,

Jak zaprojektować stronę główną

Stworzenie strony głównej witryny jest trudnym i wielowymiarowym procesem, który łączy nad jej wyglądem, user experience, tekstami, nawigacją wewnętrzną oraz innymi częściami szablonu. Każda firma i jej strona internetowa jest inna, ale istnieją pewne ogólne wytyczne dotyczące tego, jak powinna wyglądać strona główna serwisu. W tym artykule zastanowimy się, dlaczego strona główna jest tak ważna, jak powinna wyglądać i co powinna zawierać. Cel strony głównej Strona główna to zazwyczaj pierwsza strona, od której użytkownik zaczyna zapoznawanie się ze witryną. [...]

Opisy produktowe – jak zachęcić klienta do zakupu
,

Opisy produktowe – jak zachęcić klienta do zakupu

W sklepie internetowym ważne jest nie tylko odpowiednie zaprojektowanie karty produktu, ale także obszerny i wyczerpujący temat opis, który skusi użytkownika do złożenia zamówienia. Tekst opisowy jest potrzebny po to, aby odbiorcy mogli zrozumieć główne cechy produktu i nie musieli szukać informacji na podstronach konkurencji. Dlaczego opisy produktów są ważne Kiedy użytkownik szuka jakiegoś produktu w sieci, nie może go dotknąć, ocenić jego jakości czy go przymierzyć. Opisy mogą w takim przypadku wpłynąć na jego decyzję o zakupie. Tekst na podstronie produktu [...]

Kary od Google – rodzaje, przyczyny, skutki oraz sposoby na zrzekanie się ich

Kary od Google – rodzaje, przyczyny, skutki oraz sposoby na zrzekanie się ich

Pozycjonowanie to długi proces analiz oraz dobierania odpowiednich strategii. Niektórzy jednak czasami próbują pójść na skróty, myśląc, że oszukają przeznaczenie, i wprowadzają działania niezgodne z dobrymi praktykami. Takie decyzje ostatecznie skutkują problemami w postaci filtrów bądź kar nałożonych od Google, przez które pozycje spadną tak samo szybko, jak wzrosły. Może zdarzyć się też, że witryna zupełnie zniknie z wyników wyszukiwania. Za co można otrzymać karę i – przede wszystkim – jak jej uniknąć? Dowiesz się tego z artykułu poniżej. 1.Rodzaje [...]

Mów do mnie prosto, czyli o plain language
,

Mów do mnie prosto, czyli o plain language

Ma odpowiadać na wszystkie pytania czytelnika, być zrozumiały i zoptymalizowany pod SEO — tekst idealny. Jak projektować intuicyjne, ale wartościowe treści, które zwiększą ruch na Twojej stronie i pomogą w budowaniu zaangażowanej społeczności? Podpowiadamy! Czym jest prosty język? Prosty język, czyli plain language, to sposób komunikacji z masowym odbiorcą. Czytelnik powinien zrozumieć komunikaty zawarte w tekście od razu, po pierwszej lekturze. The Plain Language Action and Information Network termin ten definiuje jako Writing [...]

Język korzyści – czym jest i jak go wykorzystać  tworząc treści na stronę?
,

Język korzyści – czym jest i jak go wykorzystać tworząc treści na stronę?

Każdy biznes dąży do tego, aby być pozytywnie kojarzonym wśród potencjalnych klientów. W tym celu, duży nacisk w zakresie komunikacji, kładzie się na stosowanie metod sugestii i perswazji – języka korzyści. Nie od dzisiaj znane jest powiedzenie, że słowa mają wielka moc - mogą łączyć i dzielić, wywoływać skrajne, zarówno pozytywne, jak i negatywne emocje, które w kontekście biznesowym, przekładają się na decyzje zakupowe. Język korzyści jest tutaj doskonałym sposobem na zwiększenie zainteresowania ofertą, a co za tym idziezwiększeniem sprzedaży. Również w [...]

Co robić, by twoja obecność w social mediach była bardziej zauważalna?
, ,

Co robić, by twoja obecność w social mediach była bardziej zauważalna?

Jeśli jesteś marką, istnieje zerowa szansa, że nie posiadasz obecnie profilu w mediach społecznościowych. Jednak pytani brzmi: ile marek ma aktywną, „kwitnącą” obecność w mediach społecznościowych, a ile z nich po prostu tam jest? Jeżeli twoje kanały nie rozwijają się tak, jak chcesz, musisz najpierw spojrzeć, jak do tej pory je prowadziłeś. Nie można oczekiwać wiele od portali społecznościowych, kiedy publikujesz losowe linki, oznaczasz kilka osób, używasz nieprzemyślanych hashtagów, a Twoją jedyną planem na rozwój jest bycie aktywnym. Tak jak wspomniałem [...]

10 porad jak prowadzić fanpage na Facebooku

10 porad jak prowadzić fanpage na Facebooku

Social media marketing jest z nami już od ponad 15 lat, ciągle się rozwija, a każdy biznes online zmienia swoją strategię, aby być bardziej aktywnym w tym kanale. W ten sposób można zdobyć nowych „fanów”, którzy potem mogą przekształcić się w wiernych klientów kupujących nasz produkt. Pomyśl o swojej stronie na Facebooku lub innej platformie social media jak o pierwszym punkcie kontaktu marki z klientem, gdzie budujesz zaufanie, aby później sprzedaż odbywała się na Twojej stronie internetowej lub poprzez link polecający. Jeśli używasz Facebooka jako narzędzia [...]

Rodzaje fraz kluczowych i sprytne tipy na wprowadzanie ich w treść
,

Rodzaje fraz kluczowych i sprytne tipy na wprowadzanie ich w treść

Bardzo ważnym elementem pozycjonowania stron internetowych jest SEO copywriting. Witrynie trudno byłoby przykuć uwagę algorytmów Google’a bez odpowiednio zoptymalizowanych, merytorycznych treści. Te z kolei nie mogłyby istnieć bez właściwie dobranych słów kluczowych. Frazy kluczowe są podstawowym elementem pracy copywritera. Z jednej strony stanowić mogą wskazówkę, na czym skupić się w tworzonym tekście i wokół jakich zagadnień budować narrację, z drugiej – mogą być niemałym wyzwaniem, a nawet zmorą. Jak połapać się w ich różnorodności? [...]

Masz własną firmę i chcesz wzmocnić swoją obecność w Internecie? Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci odnieść sukces w świecie online. Zastanawiasz się, jak zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej? A może jak pozyskać nowych klientów za pomocą skutecznego marketingu? Znajdziesz u nas mnóstwo dobrych rad oraz cennych informacji na temat taktyk i strategii, które sprawią, że Twoja firma stanie się widoczna dla potencjalnych klientów.