Darmowy audyt SEO –  pomóż swojemu biznesowi

Darmowy audyt SEO – pomóż swojemu biznesowi


Mały ruch na stronie potrafi zmartwić każdego. Przeraża też sytuacja, gdy odwiedzający opuszczają witrynę z niewiadomych przyczyn. Powodem może być jej kondycja, która odgrywa bardzo ważną rolę. Jeżeli chcemy mieć zadowolonych Klientów i zwiększać zyski swojej firmy, dajmy im to, czego oczekują.

Jakie warunki musi obecnie spełniać strona internetowa? Po pierwsze: szybko się ładować. Po drugie: posiadać unikalne treści. Po trzecie: być „mobile friendly” (ta wytyczna będzie szczególnie istotna od nowego roku). Jednak dostosowanie jej do aktualnych wymogów wyszukiwarek jest kluczowym działaniem podejmowanym, jeśli chce się w pełni wykorzystać potencjał SEO.

Zastanawiasz się, czy Twoja domena jest w porządku?

Przygotowaliśmy dla Ciebie darmowy audyt online, dzięki niemu sprawdzisz podstawowe parametry swojej witryny. Audyt strony WWW jest narzędziem przeznaczonym do analizy elementów tekstowych oraz oceny parametrów technicznych, które mogą decydować o widoczności witryny w wyszukiwarkach. Wystarczy wpisać adres domeny, a dla bardziej miarodajnych wyników podać słowa kluczowe, pod kątem których ma być wykonany audyt. Po kliknięciu przycisku „Audytuj”, po kilku sekundach zostanie wygenerowana strona z raportem. Wejdź na: www.pozycjonowanie.pl/audyt-seo.

strona glowna

Dla przykładu sprawdźmy, jak wygląda audyt SEO domeny google.com. Wnioski zostawiamy Tobie:

1

2

3

4

5

6

„Z moją stroną jest coś nie tak…”

Sprawdziłaś(-eś) swoją domenę i pojawiły się jakieś niedociągnięcia? Warto zatem wykonać profesjonalny, indywidualny audyt zwiększający potencjał pozycjonowania. Na poważniejsze zmiany decydujmy się po konsultacjach ze specjalistą. Witryna to nasza wizytówka, musi sprawnie działać i zwiększać ruch na stronie, a co za tym idzie, przynosić firmie zyski.

Audyt Pozycjonowanie.pl jest tylko pierwszym krokiem do zmian. Wykonamy go! Będzie to kilkudziesięciostronicowy raport w formie czytelnych wytycznych, uwzględniający wszystkie konieczne do wprowadzenia zmiany, aby bez stałych nakładów finansowych można było uzyskać dodatkowy ruch z wyszukiwarek. Uporządkujemy wytyczne według ich priorytetu – zaczynając od tych, które powinny być niezwłocznie wprowadzone.

Jeżeli masz dobre wyniki z audytu SEO, warto się nimi pochwalić na swojej stronie. Wystarczy skopiować udostępniony kod w stopce lub bocznej kolumnie:

widget z audytem na strone

Audyt SEO jest inwestycją, która w przyszłości przyniesie wzrost liczby zapytań. A to wiąże się ze zwiększeniem zarówno czasu spędzanego przez Twoich Klientów na stronie, jak i sprzedaży. Nie sądzisz, że czas na audyt? 🙂

3 Komentarze

Dodaj własny
  1. 1
    Dawid Kopicki

    Narzędzie prezentuje się naprawdę dobrze! 😉 Dla osób nieobeznanych z tematem SEO i tak wiele informacji będzie nieprzydatnych, lecz dobrze wiedzieć, czy ze stroną jest wszystko w porządku. Jedynie doczepiłbym się do sprawdzania Meta Keywords – raczej nie ma potrzeby sprawdzania czegoś, co już nie ma znaczenia dla Google 🙂

+ Napisz komentarz